حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئو سفری به دورن هدست اپل ویژن پرو را ببینید: کالبدشکافی

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، تماشا کنید، حتما بخوانید

همچنان در جهت درک ناشناخته‌ها و کنجکاوی پیرامون محصول جدید اپل یعنی هدست Vision Pro اپل، هر منبعی کار را می‌کند که می‌تواند! این بار نوبت به کالبدشکافی توسط iFixit رسیده و به لطف آن‌ها می‌توانیم ویدئو سفری به دورن هدست اپل ویژن پرو را ببینیم.

کالبدشکافی هدست اپل ویژن پرو

کالبدشکافی هدست اپل ویژن پرو

کالبدشکافی هدست اپل ویژن پرو

با کالبدشکافی هدست اپل Vision Pro موارد زیادی مشخص می‌شود. برای مثال این‌که از شیشه مشکل جلویی تا رسیدن به نمایشگر بیرونی حداقل ۲ لایه فاصله است. لایه اول شیشه بیرونی هدست بوده و لایه دوم یک فیلم برای ایجاد افکت عمق و سه‌بعدی چشم‌های شما روی سطح بیرونی هدست و در جهت دیده شدن توسط شخص بیرونی است. اپل فناوری‌های پیچیده‌ای را برای این بخش ترتیب دیده که در نهایت خروجی کار شاید آن چیزی نیست که خودشان می‌خواستند.

سپس نوبت به بازکردن نمایشگرهای داخلی، سیستم دوربین‌ها، ۲ فن خنک‌کننده و بوردهای این محصول است. برای مثال برد این هدست از وسط قابلیت انعطاف دارد و می‌توانید آن را در تصویر بالا ببینید.

اجازه بدهید این ویدئو کالبدشکافی هدست اپل ویژن پرو را با هم تماشا کنیم:

 

همانطور که مشاهده کردید، طبیعتا یکی از پیچیده ترین محصولات اپل در تمام دوران است. این هدست با فناوری‌های یپشرفته و چالش‌های متعددی برای تولید مواجه بوده که در نهایت به قیمت حداقلی ۳۵۰۰ دلاری منجر می‌شود.

نظر شما چیست؟ این هدست اپل برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)