حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیم کوک لحظه تاریخی عرضه ویژن پرو را با آیفون و مک مقایسه می‌کند

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، چهره ها، واقعیت ترکیبی

تیم کوک، مدیرعامل اپل، به‌تازگی یادداشتی را برای کارمندان این شرکت ارسال کرده و از آن‌ها به‌خاطر کارشان بر روی هدست اپل ویژن پرو که اخیراً عرضه شده، تقدیر کرده است. در این یادداشت که توسط بلومبرگ به اشتراک گذاشته شد، کوک ویژن پرو را با مک، آیفون، آیپد و اپل واچ مقایسه کرد و بیان داشت که این هدست «به سایر محصولات اپل می‌پیوندد؛ محصولاتی که هم اپل را تعریف می‌کنند و هم فناوری‌هایی که تاکنون آن‌ها را می‌شناسیم.»

هدست ویژن پرو اپل از نگاه تیم کوک

کوک برای عرضه ویژن پرو از خیابان پنجم فروشگاه اپل در نیویورک بازدید کرد و گفت که تماشای افرادی که برای اولین بار ویژن پرو را امتحان می‌کنند و می‌بینیم که «غیرممکن‌ها» ممکن می‌شود، «باورنکردنی» است.

به‌گفته کوک، این فقط آغاز محاسبات فضایی و تأثیری است که اپل با ویژن پرو خواهد گذاشت. اپل معتقد است که «فرصت‌های باورنکردنی» هنوز در پیش است.

«امروز اپل ویژن پرو را عرضه کرده و یک دوره کاملاً جدید از محاسبات فضایی را معرفی کردیم. لحظاتی مانند این باید همه ما را وادار به مکث کنند؛ برای جشن گرفتن آنچه به‌دست آورده‌ایم و تفکر در مورد پتانسیل شگفت‌انگیزی که هنوز در پیش است.

     امروز صبح با تیم خود در خیابان پنجم اپل بودم، جایی که هیجان برای این لحظه قابل‌لمس بود. این یک چیز باورنکردنی است که مردم را برای اولین بار هنگام تجربه اپل ویژن پرو مشاهده کنید. غیرممکن درست جلوی چشمان آن‌ها ممکن می‌شود و اغلب کلماتی برای توصیف تجربه ندارند. این واقعاً یک فناوری است که باید آن را ببینید و از طریق آن ببینید تا باور کنید. شنیدن اینکه مشتریان شگفتی، احساسات و رؤیاهای خود را برای این دستگاه باورنکردنی که ما ساخته‌ایم به اشتراک می‌گذارند، واقعاً یک موهبت است. کل این تجربه بر بزرگی این لحظه و همچنین نقش حیاتی تیم‌های خرده‌فروشی ما در ارائه این فناوری بی‌سابقه به جهان تأکید دارد.

     Apple Vision Pro هزاران نوآوری را گرد هم می‌آورد تا محصولی را ایجاد کند که شبیه چیزی نیست که جهان تابه‌حال دیده است. این یک دستاورد خارق‌العاده است و همان‌طور که بسیاری از شما می‌توانید تأیید کنید، روند توسعه آن سال‌ها طول کشیده است. Apple Vision Pro به‌لطف شما یک واقعیت است؛ به‌لطف تعهد شما، اشتیاق شما و مشارکت شما در فرهنگ ویژه‌ای که نوآوری در اپل را پیش می‌برد. من به‌ویژه می‌خواهم از همه تیم‌هایی که وقف این پروژه شده‌اند، تشکر کنم که در ساعات بی‌شماری در طول سالیان متمادی تلاش کردند تا دوباره مرزهای ممکن را پشت سر بگذارند.

     البته، برای ما، مهم‌ترین چیز در مورد Apple Vision Pro این است که چگونه زندگی مشتریان ما را غنی می‌کند؛ تقویت ارتباط، باز کردن قفل پتانسیل، و توانمندسازی افراد برای انجام کارهایی که به‌هیچ‌وجه ممکن نیست. فکر کردن به افرادی که باارزش‌ترین خاطرات خود را زنده می‌کنند یا حتی یکی از عزیزان خود را به یکی از بستگانی که هرگز فرصت ملاقات با او را نداشته‌اند، معرفی می‌کنند، بسیار تکان‌دهنده است. تصور تجربیات سرگرمی باورنکردنی جدید که مشتریان ما کشف خواهند کرد و برنامه‌های نوآورانه‌ای که توسعه‌دهندگان شگفت‌انگیز ما ایجاد خواهند کرد، هیجان‌انگیز است. فکر کردن به همه چیزهایی که این قفل برای صنایع در سرتاسر جهان باز می‌کند و فرصت‌های باورنکردنی که هنوز در راه می‌باشد، بسیار هیجان‌انگیز است. زیرا با محاسبات فضایی، این تازه شروع تأثیری است که می‌توانیم بگذاریم.

     دو هفته پیش چهلمین سالگرد مک را جشن گرفتیم، دستگاهی انقلابی که جهان را متحول کرد و پایه و اساس دهه‌ها نوآوری را بنا نهاد. وقتی آیپاد را با دنیا به اشتراک گذاشتیم، یک‌شبه هزار آهنگ در جیب مشتریانمان گذاشتیم. روزی را که آیفون را عرضه کردیم به یاد دارم. می‌دانستیم که چیز خاصی داریم، اما هیچ یک از ما نمی‌توانستیم تأثیر عمیق آن را بر زندگی روزمره خود پیش‌بینی کنیم. سپس آیپد آمد، یک صفحه شیشه‌ای جادویی که به هر چیزی که می‌خواهید تبدیل می‌شود و اشکال جدیدی از ارتباط و خلاقیت را برای میلیون‌ها نفر پرورش می‌دهد. با اپل واچ، روزی نیست که یادداشتی از کاربران در مورد تأثیر نجات‌دهنده آن دریافت نکنم و اکنون با عرضه امروز، Apple Vision Pro به مجموعه محصولات پیشگامانه می‌پیوندد که اپل را تعریف کرده‌اند و فناوری را همان‌طور که می‌شناسیم بازتعریف کرده‌اند.

     هر روز نیست که چنین لحظه‌ای را داشته باشیم. از شما برای تمام کارهایی که برای ایجاد آن انجام دادید، تشکر می‌کنم.»

هدست ویژن پرو اپل از نگاه تیم کوک

هدست ویژن پرو اپل از نگاه تیم کوک

کوک همچنین امروز صبح یک مصاحبه سریع با صبح بخیر آمریکا انجام داد، جایی که او تأثیری که فکر می‌کند ویژن پرو خواهد داشت را توضیح داد. وی بیان داشت: «آیفون ما را با محاسبات موبایل آشنا کرد، مک ما را با محاسبات شخصی آشنا کرد، این اولین رایانه فضایی است. مردم به طرق مختلف با آن تعامل خواهند داشت.»

کوک ادامه داد: «یک شرکت فقط تعداد کمی از این‌ها را دارد. اکثر شرکت‌ها هیچ‌کدام ندارند. ما مک، آیپاد، آیپد، آیفون، اپل واچ و اکنون ویژن پرو را داشته‌ایم. این یکی از آن لحظات است.»

در مورد قیمت، کوک توضیح داد که این دستگاه «فناوری فردا» است و از 5000 پتنت مختلف بهره می‌برد. کوک گفت: «ما فکر می‌کنیم که امروز آن را برای ارزش مناسب خود، قیمت‌گذاری کرده‌ایم.»

نظر شما درباره دیدگاه تیم کوک پیرامون لحظه تاریخی عرضه هدست ویژن پرو اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی