حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پاوربانک وایرلس ۱۰,۰۰۰ میلی‌آمپری سامسونگ در راه است

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، لوازم جانبی

به نظر می‌رسد که سامسونگ در حال کار بر روی یک وسیله جانبی جدید برای تلفن های هوشمند خود است. به تازگی، پاوربانک وایرلس سامسونگ با ظرفیت ۱۰,۰۰۰ میلی‌آمپری در وب‌سایت یک فروشگاه آلمانی مشاهده شده است. در ادامه نگاهی به مشخصات، قیمت و طراحی این پاوربانک خواهیم انداخت.

پاوربانک وایرلس آینده سامسونگ سرعت شارژ ۲۵ واتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد

افشاگر اطلاعات، Roland Quandt، پاوربانک وایرلس سامسونگ را در وب‌سایت یک فروشگاه آلمانی مشاهده کرده و جزئیات آن را در شبکه اجتماعی X به اشتراک گذاشت. گفته می‌شود که سامسونگ به زودی از دو پاوربانک جدید رونمایی خواهد کرد. در ابتدا انتظار می‌رفت که پاوربانک های جدید این غول فناوری کره‌ای در رویداد آنپکد و در کنار سری گلکسی اس ۲۴ معرفی شوند. با نگاهی به توییت Roland Quandt متوجه می‌شویم که یکی از این پاوربانک دارای ظرفیت ۱۰,۰۰۰ میلی‌آمپری بوده و طراحی مات با گوشه های گرد دارد. این محصول دارای شماره مدل EB-U2510 است.

پاوربانک بی‌سیم وایرلس ۱۰,۰۰۰ میلی‌آمپری سامسونگ

پاوربانک وایرلس ۱۰,۰۰۰ میلی‌آمپری سامسونگ دارای دو درگاه USB type-C و نشانگر LED است. عدد ۱۰ نوشته شده بر روی این محصول، ظرفیت آن را نشان می‌دهد. این پاوربانک می‌تواند سرعت شارژ ۲۵ واتی را با یکی از درگاه های USB type-C خود در اختیار کاربران قرار دهد. اما اگر تصمیم به استفاده همزمان از دو درگاه USB type-C این محصول داشته باشید، سرعت شارژ به ۱۰ وات کاهش پیدا خواهد کرد. یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این دستگاه، پد شارژ بی‌سیم آن است که در بالای بدنه مشاهده می‌شود.

قیمت پاوربانک سامسونگ حدود ۴۳ دلار است

به عبارت دیگر، پاوربانک بی‌سیم ۱۰,۰۰۰ میلی‌آمپری سامسونگ می تواند سه دستگاه را به طور همزمان با سرعت شارژ ۷.۵ وات شارژ کند. مطابق با گزارش Gizmochina، این محصول در یک فروشگاه آلمانی (Bechtle) با قیمت در حدود ۳۹.۲۶ یورو (تقریباً معادل ۴۳ دلار) مشاهده شده است. همان‌طور که اشاره شد، سامسونگ دو پاوربانک را در دست توسعه دارد. مدل دیگر ظرفیت ۲۰,۰۰۰ میلی‌آمپری داشته و قابلیت شارژ تلفن ۴۵ واتی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

پاوربانک و شارژر فندکی ۴۵ وات سامسونگ رسما معرفی شد

نظر شما چیست؟ آیا این پاوربانک آینده سامسونگ با قیمت حدود ۴۰ دلاری، جذاب به نظر می‌رسد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی