حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پاوربانک ۲۰ هزار میلی آمپری سامسونگ با خروجی ۴۵ وات رسما معرفی شد

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، لوازم جانبی

پیش از این هم سامسونگ در بخش لوازم جانبی به تولید پاوربانک پرداخته بود. با این حال سبد محصولاتش در این بخش کم تعداد است. محصول جدید این برند پاوربانک ۲۰ هزار میلی آمپری با خروجی ۴۵ وات است.

پاوربانک ۲۰ هزار میلی آمپری سامسونگ

سامسونگ یک پاوربانک ۲۰ هزار میلی‌آمپری جدید ۴۵ واتی تولید کرده است در کنار سری گلکسی اس 24 خود ترکیب خوبی باشد. پیش از این سامسونگ یک پاوربانک ۱۰ هزار میلی آمپری ۲۵ وات داشت که این پاوربانک جدید در کنار آن به فروش می‌رسد.

طراحی این پاوربانک به صورت نامتقارت بوده و در لبه‌ای که پورت‌ها، دکمه و چراغ نشان‌گر میزان شارژ قرار دارد، کمی تخت و حتی تورفته است. بخش مقابل آن به صورت برجسته و با لبه‌های گرد طراحی شده تا راحت‌تر درون کیف یا جیب جای بگیرد.

در حالی که مدل ۱۰ هزار میلی‌آمپری ۲۵ وات با ۲ پورت USB C خروجی همراه است، مدل ۲۰ هزار میلی‌آمپری ۴۵ وات با ۳ خروجی USB C ارائه می‌شود. یک کابل کوتاه USB C به USB C نیز همراه آن است.

نمای بیرونی پاوربانک فست شارژ سامسونگ از 20 درصد ماده بازیافتی ساخته شده تا با محیط زیست همراه‌تر باشد.

قیمت این پاوربانک فعلا در بریتانیا مشخص شده و برابر ۶۰ پوند است. طبیعتا از نظر قیمت نمی‌تواند با نمونه‌های شیائومی یا دیگر سازندگان متمرکزتر در بخش لوازم جانبی رقابت نماید. با این حال اگر به سامسونگ اعتماد دارید و دوست دارید که لوازم جانبی خود را هم از این برند بخرید، این تنها انتخاب به روز و فست شارژ ۴۵ واتی شماست.

نظر شما درباره این پاوربانک سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)