حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ در یک جنبه کلیدی پیشرفت خواهد داشت

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گوشی تاشو کوچک سامسونگ در سری Galaxy Z Flip عرضه می‌شود. این محصولات به دلیل حجم داخلی بسیار کوچکی که دارند، نمی‌توانند باتری خیلی بزرگی را به شما ارائه کنند. اگر از این موضوع ناراضی هستید، خبر خوبی برای شما داریم. گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ در این جنبه کلیدی پیشرفت خوبی خواهد داشت.

گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۶

در جدیدترین گزارش منتشر شده می‌بینیم که سامسونگ در حال آزمایش باتری‌های بزرگتر برای نسل بعدی Galaxy Z Flip است. می‌دانیم که سری Z Flip به دلیل محدودیت ابعاد و اندازه، از ۲ باتری جداگانه استفاده می‌کند.

اگر به یاد داشته باشید، سال گذشته گلکسی زد فلیپ ۵ با باتری‌های 971 و 2620 میلی آمپر ساعتی عرضه شد که در مجموع 3591 میلی آمپر ساعت می شود. سامسونگ این باتری را با ظرفیت ۳۷۰۰ میلی‌آمپر تبلیغ می‌کند.

طبق این گزارش ظاهرا برای گلکسی زد فلیپ ۶، این شرکت از باتری‌های 1097 و 2790 میلی‌آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد که در کل به 3887 میلی‌آمپر ساعت می‌رسد. احتمالا سامسونگ این باتری را با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر تبلیغ کند.

ارتقا حجم باتری از 3700 به 4000 میلی آمپر برای گلکسی Z Flip 6 شاید خیلی زیاد نباشد و حتی ۱۰ درصد هم نشود اما با استفاده از فناوری‌های جدید در بخش تراشه، نمایشگر و دیگر موارد می‌توانیم انتظار عمر باتری بهتری را داشته باشیم.

متاسفانه درباره سرعت شارژ این محصول صحبتی نشده است. با این حال ما امیدواریم که سامسونگ از سرعت شارژ ۲۵ وات دست بکشد و فناوری شارژ سریع‌ترین را برای این گوشی حدوپد ۱۰۰۰ دلاری خود ارائه نماید تا از رقبا عقب‌تر نباشد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این افزایش حجم باتری می‌تواند چقدر برای سامسونگ گلکسی Z Flip 6 تاثیرگذار باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)