حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئو تست مقاومت گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ را تماشا کنید

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | تست، تماشا کنید، سامسونگ

تا کنون ویدیوهای مختلفی از سنجش مقاومت Galaxy S24 Ultra با هم و در ترنجی دیده‌ایم. به تازگی اما ویدئو تست مقاومت گلکسی اس ۲۴ اولترا توسط JRE منتشر شده که می‌تواند جالب باشد.

ویدئو تست مقاومت گلکسی اس ۲۴ اولترا

دو ویژگی در کیفیت ساخت گلکسی S24 Ultra سامسونگ ارتقا داشته است، اولی شیشه محافظ نمایشگر و دومی فریم فلزی دستگاه. امسال این برند کره‌ای از شیشه مقاوم کورنینگ Gorilla Armor برای نمایشگر مدل اولترا بهره برده که انعکاس کم و مقاومت در برابر خراشیدگی از جمله پیشرفت‌های آن محسوب می‌شود.

فریم فلزی دستگاه نیز امسال به آلیاژ تیتانیوم تغییر داشته که این هم منحصر به مدل اولترا است.

بیایید با هم تست مقاومت است گوشی جدید سامسونگ را ببینیم:

 

آلیاژ تیتانیوم ضد خش نیست و واقعا در این تست خراشیده می‌شود. البته مشخص نیست که دکمه‌ها از جنس تیتانیوم هستند یا آلیاژ آلومینیوم. قلم S Pen به راحتی می‌شکند، چرا که از جنس پلاستیک است. در تست شعله، پیکسل‌های نمایشگر قبل از سفید شدن و بازیابی، حدود 30 ثانیه دوام می‌آورند.

در نهایت، گلکسی Ultra از آزمون خم شدن جان سالم به در می‌برد. در هنگام خم شدن از هر دو طرف خمیدگی کوچکی وجود دارد، اما مطلقاً هیچ ترکی وجود نداشت.

چه تیتانیومی در گلکسی اس ۲۴ اولترا استفاده شده است؟

مهم است که توجه داشته باشید که سامسونگ اشاره‌ای نمی‌کند که از کدام درجه تیتانیوم استفاده کرده است.  اپل از درجه ۵ استفاده می‌کند که یکی از دو نوع رایج محسوب می‌شود. نوع رایج دیگر درجه 2 است. تیتانیوم درجه 5 گران تر از تیتانیوم درجه 2 خواهد بود. به همین دلیل وقتی شرکت‌ها از تیتانیوم درجه 5 استفاده می کنند آن را حتما اعلام می‌کنند.

همچنین بد نیست بدانید که این شرکت به طور گسترده بلندگوهای سری S24 را بدون اینکه به کسی بگوید، ارتقا داده است.

شیشه مقاوم کورنینگ Gorilla Armor برای محافظت از صفحه نمایش می‌تواند بهتر از نسل‌های قبلی در مقابل خراشیدگی مقاومت کنند. هر چند این پنل در سطح ۶ مقیاس خش‌پذیری Mohs نشانه‌هایی از خراشیدگی نشان می‌دهد اما اگر با تست‌های قبلی مقایسه شود، خراش‌های قابل توجه از سطح ۷ و خراشیدگی عمیق از سطح ۸ آغاز می‌شود.

به این ترتیب شیشه محافظ نمایشگر Galaxy S24 Ultra در بین محصولات سامسونگ و خیلی از رقبا، بالاترین مقاومت در برابر خراشیدگی را دارد.

نظر شما داره عملکرد سامسونگ در این پرچمدار پریمیوم سال ۲۰۲۴ خود چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)