حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو ویوو ایکس فولد ۳ با دو مدل معرفی خواهد شد

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، ویوو

ویوو چند پرچمدار جدید را برای سال ۲۰۲۴ رونمایی خواهد کرد. این محصولات در دسته گوشی‌های تاشو و ساده جای می‌گیرند. گوشی ساده پرچمدار پریمیوم این برند با نام Vivo X100 Ultra شناخته خواهد شد. با این حال به نظر می‌رسد پیش از آن باید با سری گوشی‌های تاشو Vivo X3 Fold آشنا شویم. به تازگی گزارش شده که گوشی تاشو ویوو ایکس فولد ۳ با دو مدل معرفی خواهد شد.

گوشی تاشو ویوو ایکس فولد ۳

در گزارش جدیدی که منتشر شده، ادعا می‌شود گوشی تاشو جدید و تبلت Vivo باید حوالی اواخر زمستان امسال عرضه شود. به نظر می‌رسد این گزارش در مورد سری Vivo X Fold 3 و تبلت Vivo Pad 3 صحبت می کند.

سری گوشی تاشو ویوو ایکس فولد ۳ احتمالا شامل دو عضو زیر می‌شود که هر کدام با تراشه مذکور ارائه خواهند شد:

  1. ۱- ویوو X Fold 3 با اسنپدارگون ۸ نسل ۲
  2. ۲- ویوو X Fold 3 Pro با اسنپدراگون ۸ نسل ۳

انتظار می‌رود مدل غیر پرو به عنوان یک گوشی تاشو مقرون‌به‌صرفه عرضه شود، در حالی که مدل Pro احتمالاً دارای ویژگی‌های انحصاری مانند حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در صفحه نمایش، شارژ بی‌سیم و دوربین تله فوتو پریسکوپ 64 مگاپیکسلی است.

درباره تبلت Vivo Pad 3 گفته شده که شاید دارای تراشه پرچمدار مدیاتک Dimensity 9300 باشد. برخی گزارش‌ها نشان می‌دهند که این تبلت یک نمایشگر 13 اینچی با وضوح 3K و پشتیبانی از شارژ 80 واتی ارائه می‌کند.

گوشی پرچمدار پریمیوم ساده Vivo X100 Ultra چه مشخصاتی خواهد داشت؟

انتظار داریم که Vivo X100 Ultra پس از Vivo X Fold 3 و Pad 3 رونمایی شود. این یعنی جایی حوالی بهار ۱۴۰۳ باید منتظر آن باشیم. گزارش‌ها ادعا می‌کنند که این دستگاه با نمایشگر سامسونگ E7 AMOLED، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 و یک دوربین چهارگانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز به حسگر تصویر سونی LYT-900 وارد بازار خواهد شد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی آن از شارژ 100 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند.

نظر شما چیست؟ منتظر محصولات جدید Vivo هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)