حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو رول شونده موتورولا در راه است؟

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | موتورولا

موتورولا تاکنون از گوشی های تاشویی مانند Razr 40 و Razr 40 Ultra رونمایی کرده است. این کمپانی در در MWC 2023 یک تلفن هوشمند رول شونده را با نام Rizr به نمایش گذاشت. در حال حاضر، گفته می‌شود که موتورولا در فکر ترکیب این دو دستگاه با یکدیگر بوده و می‌خواهد گوشی تاشو رول شونده بسازد. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به جزئیات این گزارش بیندازیم.

ایده گوشی تاشو رول شونده موتورولا احتمالا به واقعیت تبدیل نمی‌شود

سایت Website Rating با پتنت گوشی جدید موتورولا مواجه شده که مانند Galaxy Z Fold 5 سامسونگ، طراحی تاشو کتابی دارد. داستان اما به همینجا ختم نمی‌شود! این دستگاه دارای دو نمایشگر رول شونده بوده که یک شکاف در بین آن دو قرار گرفته است.

این دو صفحه نمایش رول شونده کوچک، می‌توانند به سمت بالا بیایند و پایین بروند. از آنجایی که بین دو نمایشگر فاصله وجود دارد، نمی‌توانید از آنها برای تماشای ویدیو یا وبگردی استفاده کنید. زیرا که وجود همین فاصله و شکاف، باعث خراب شدن تجربه کاربر می‌شود. البته می‌توان در یکی از نمایشگر های این محصول به تماشای ویدئو پرداخت و در دیگری، برنامه‌ای را اجرا کرد. دقیقا مانند Surface Duo مایکروسافت.

تلفن هوشمند موتورولا با نمایشگر تاشو و رول شونده

a-wp-editing=”1″ /> گوشی موتورولا با نمایشگر تاشو و رول شونده

به نظر می‌رسد که این گوشی تاشو رول شونده موتورولا، دارای طراحی پیچیده‌ای بوده که باعث آن می‌شود که بسیار مستعد خرابی باشد. در نهایت، احتمالا قیمت بالایی خواهد داشت که در برابر عملکرد آن، توجیه پذیر نیست. به طور کلی، این گوشی هوشمند بسیار غیرعملی به نظر می‌رسد.

از طرف دیگر، باید توجه داشته باشید که این تنها یک ثبت اختراع بوده و احتمالا موتورولا هیچگاه آن را به واقعیت تبدیل نمی‌کند. همان‌طور که SamMobile اشاره می‌کند، با ثبت حق اختراع، موتورولا سعی می‌کند تا از ایده های خود محافظت کند. مهم نیست که آن ایده چقدر مضحک به نظر برسد!

حق اختراع سامسونگ یک گوشی رول شوند را نشان می‌دهد

نظر شما چیست؟ آیا تلفن هوشمند تاشو رول شونده موتورولا تولید خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی