حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خنک کننده دوگانه وان پلاس پلاس ۱۲ را در دورن دستگاه ببینید + ویدئو کالبدشکافی

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | تماشا کنید، وان‌پلاس

دیروز بود که وان پلاس 12 و 12R به صورت جهانی عرضه شدند. هر چند هر دوی این محصولات قبلا در بازار چین ارائه شده بودند اما عرضه جهانی همواره توجه‌های رسانه‌های جهانی را به خود جلب می‌کند. یکی از قابلیت‌هایی که درباره One Plus 12 عنوان می‌شود، سیستم خنک‌کننده محفظه بخار دوگانه یا Dual Cryo-velocity VC Cooling System است. خب این یعنی چه؟ بیاید با هم و از طریق ویدئو کالبدشکافی این دستگاه، خنک کننده دوگانه وان پلاس پلاس ۱۲ را در دورن دستگاه ببینیم.

خنک کننده دوگانه وان پلاس پلاس ۱۲

در ویدئو کالبدشکافی وان پلاس ۱۲ موارد جذاب دیگری را هم خواهیم دید. طراحی داخلی این دستگاه، نحوه طراحی و قرارگیری بردها، دوربین‌ها و دیگر قطعات قطعا جذاب هستند.

برای مثال باتری ۲ سلولی وان پلاس ۱۲ در تصاویر زیر کاملا مشخص است. مجموع ظرفیت آن ۵۴۰۰ میلی‌آمپر است که از ۲ بخش ۲۷۰۰ میلی‌آمپری تشکیل می‌شود. این کمک می‌کند تا دستگاه سریع‌تر شارژ شود، چرا که هر دو سلول به صورت همزمان پر می‌شوند.

باتری ۲ سلولی وان پلاس ۱۲

باتری ۲ سلولی وان پلاس ۱۲

باتری ۲ سلولی وان پلاس ۱۲

باتری ۲ سلولی وان پلاس ۱۲

همچنین این دستگاه به صورت بی‌سیم می‌تواند با توان ۵۰ وات شارژ شود. این سریع‌تر از سریع‌ترین شارژ سیمی پرچمدارهای سامسونگ و اپل است.

بسیار خوب، بیاید با هم ویدئو کالبدشکافی OnePlus 12 را ببینیم و به سیستم خنک‌کننده جذاب آن برسیم:

 

همانطور که اینجا هم می‌بینید، خنک‌کننده محفظه بخار موجود دقیقا در مرکز دستگاه و پشت نمایشگر قرار دارد. به این صورت علاوه بر تلاش برای دفع گرما با مکانیسم داخلی، گرمای باقی مانده را از طریق نمایشگر دفع می‌کند.

اما اینکه گفته می‌شود محفظه بخار دوگانه یعنی چه؟ یعنی همانطور که در ویدئو دیدی محفظه بخار اصلی برای خود یک محفظه بخار دیگر دارد تا خنک شود!

نظر شما درباره طراحی داخلی و محفظه بخار دوگانه وان پلاس ۱۲ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)