حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چند نفر هدست ۳۵۰۰ دلاری اپل را پیش‌خرید کرده‌اند؟

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل

پیش فروش هدست ویژن پرو اپل از آخر هفته گذشته آغاز شد و چشم‌های زیادی به آمار و ارقام مربوط به تعداد فروش این دستگاه دوخته شده است. این‌که چند نفر هدست ۳۵۰۰ دلاری اپل را پیش‌خرید کرده‌اند، می‌تواند بر آینده و توجه بازار به آن تاثیر داشته باشد.

آمار پیش خرید هدست اپل ویژن پرو

به تازگی مینگ-چی کو بیان می‌کند که هدست رایانش فضایی اپل موفقیت خوبی را دز پیش فروش اولیه ثبت کرده است. پیش‌بینی‌های او مبنی بر پیش‌تولید بین ۶۰ تا ۸۰ هزار از این هدست بود. با این حال باید بدانید که براساس تخمین‌های وی بین ۱۶۰ تا ۱۸۰ هزار دستگاه پیش‌خرید شده است.

این سبب می‌شود که زمان تحویل سفارش‌های آخر به تاخیر بیفتد و مدت زمان انتظار به ۵ تا ۷ هفته برسد. او پیش‌بینی می‌کند پس از تحویل پیش‌فروش‌ها، این مدت زمان انتظار به چند روز کاهش پیدا کند.

بر اساس تخمین‌های او اپل می‌تواند امسال بدون هیچ مشکلی حداقل نیم میلیون هدست Vision Pro بفروشد. به هر حال این شرکت دارای پایگاه کاربر فعال گسترده 1.2 میلیاردی است و کسر کمی از این تعداد می‌تواند عدد بالایی را رقم بزند.

او می‌گوید شنیده‌ها حاکی از آن است که اگرچه شرکای زنجیره تامین مانند Luxshare برای پاسخگویی به تقاضا در فاز اضافه‌کاری هستند، اما در راندمان تولید Vision Pro فضایی برای بهبود وجود دارد.

نظر شما چیست؟‌ فکر می‌کنید بازخورد بازار به این هدست اپل مثبت خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)