حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی ۱۲ پرو با تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱ در بنچمارک Geekbench مشاهده شد

نوشته

3 ماه قبل | یک دیدگاه | بنچمارک، ریلمی

گوشی های سری Realme 12 Pro 5G در تاریخ ۲۹ ژانویه (نهم بهمن ماه) برای عرضه در بازار جهانی معرفی خواهند شد. این تلفن های هوشمند، پیش از رونمایی موفق به دریافت چندین گواهینامه مختلف شده اند. هم اکنون، ریلمی ۱۲ پرو 5G با برخورداری از تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱ در میان داده های بنچمارک Geekbench ظاهر شده است.

ریلمی ۱۲ پرو با پشتیبانی از شارژر ۶۶ واتی در راه است

نسخه جهانی/ هندی Realme 12 Pro 5G با شماره مدل RMX3842 در پایگاه داده Geekbench مشاهده شده است. لیست بنچمارک مذکور، مشخصات GPU، CPU و نسخه اندروید این دستگاه را نشان می‌دهد. ریلمی ۱۲ پرو در تست تک هسته‌ای موفق به کسب امتیاز ۸۹۸ شده و در بخش چند هسته‌ای نیز امتیاز ۲,۷۵۹ را ثبت کرده است. تراشه در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند دارای فرکانس پایه ۱.۸ گیگاهرتز است.

Realme 12 Pro در میان داده های Geekbench

تراشه ۸ هسته ای به کار گرفته شده در Realme 12 Pro دارای ۴ هسته با فرکانس ۱.۸۰ گیگاهرتز و ۴ هسته قدرتمندتر با حداکثر فرکانس ۲.۲۱ گیگاهرتز است. این چیپست از پردازنده گرافیکی Adreno 710 بهره می‌برد. تمامی این مشخصات نشان می‌دهد که ریلمی برای این گوشی هوشمند آینده خود، به سراغ Snapdragon 6 Gen 1 خواهد رفت. این چیپست بر اساس فرآیند ۴ نانومتری تولید شده و دارای چهار هسته Cortex A78 با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز، چهار هسته Cortex A55 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 710 است.

لیست بنچمارک Geekbench تأیید می‌کند که ریلمی ۱۲ پرو با ۸ گیگابایت حافظه رم قابل تهیه خواهد بود. این گوشی به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۴ و رابط کاربری Realme UI 5 بهره می‌برد. این دستگاه چندی پیش نیز موفق به دریافت گواهینامه های 3C و TENAA شده بود. تاییدیه 3C نشان می‌دهد که Realme 12 Pro 5G از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی خواهد کرد. لیست TENAA نیز تأیید می‌کند که این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با وضوح ۲۴۱۲ در ۱۰۸۰ پیکسل خواهد بود. همان‌طور که وب‌سایت Mysmartprice اشاره می‌کند، انتظار می‌رود که گران‌قیمت‌ترین نسخه ریلمی ۱۲ پرو 5G از ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی برخوردار باشد.

ریلمی ۱۲ پرو با زوم ۱۲۰ برابر ۹ بهمن ۱۴۰۲ معرفی می‌شود

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده ریلمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

این قرار رقیب شیایومی و سامسونگ باش فکر نکنم مگر قیمت
اگر قیمت پایین بذار آپدیت ۴ ساله هم چاشنیش کنه میتونه کاری از پیش ببرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی