حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

این گوشی اولترا شیائومی می‌آید تا گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ را تهدید کند

نوشته

3 ماه قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شیائومی

شیائومی تلاش دارد تا رقیب خوبی برای سامسونگ باشد. بسته به رده‌قیمتی، تا حدودی هم موفق به انجام این‌کار شده است. به هر حال در رتبه سوم پرفروش‌ترین برند موبایل دنیا و دقیقا پشت سر سامسونگ دیده می‌شود. در ادامه این رقابت که کاملا به نفع مصرف‌کننده خواهد بود، این گوشی اولترا شیائومی می‌آید تا گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ را تهدید کند.

نسل جدید گوشی اولترا شیائومی، ردمی K70 Ultra

سری ردمی K70 شیائومی با ۳ عضو معرفی شده است. پیش‌بینی می‌شود که نمونه رده بالای دیگر هم در این خانواده حضور پیدا کند. این نفر چهارم با پسوند اولترا شناخته خواهد شد. آنطور که پیداست Redmi K70 Ultra با مشخصات بسیار خوبی تجهیز می‌شود.

هر چند که در اصل این دستگاه یک پرچمدار پریمیوم نیست اما می‌تواند با قیمت مناسب، تهدیدی برای سوگلی ۱۳۰۰ دلاری سامسونگ باشد.

پیش‌تر شنیده بودیم که احتمالا Redmi K70 Ultra با تراشه مدیاتک Dimensity 9300 و صفحه نمایش با رزلوشن 1.5K از نوع OLED و رفرش‌ریت 120 هرتز عرضه خواهد شد.

گزارش جدید به طور ماهرانه‌ای اشاره می‌کند که ردمی K70 Ultra از صفحه نمایش Honor Magic 6 Pro بهره خواهد برد. این یک پنل 8T LTPO است که حداکثر روشنایی 5000 نیت و فرکانس PWM بالاتر از 4320 هرتز را ارائه می کند. البته به یاد داشته باشید که روشنایی ۵۰۰۰ نیت عنوان شده به صورت موضعی بوده و حداکثر روشنایی اتومات نمایشگر در آنر مجیک ۶ پرو برابر ۱۶۰۰ نیت بود.

از دیگر مشخصات Redmi K70 Ultra می توان به 24 گیگابایت رم LPDDR5T و 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 اشاره کرد. تراشه قدرتمند مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ شاید به اندازه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ نتواند یک عنوان محبوب باشد اما به قدرت قابل توجهی دارد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید شیائومی با قیمت‌گذاری مناسب می‌تواند این مدل اولترا خود را با اولترا ۲۰۲۴ سامسونگ رودررو کرده و بازی با ببرد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

گوشی باحالیه ولی خب اسم مدیاتک شاید نذاره بیاد بالا

Nmnm

سامسونگ ۷ سال آپدیت میده دوربین های قدرتمندی داره
اگر قیمتش پایین باش میتواند وگرنه عاشقان سامسونگ دست از این گوشی نخواهند کشید

sajjadfox

از لحاض حرارت و مصرف باطری حس میکنم بهتر از اسنپ دراگون باشه 9300

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)