حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اطلاعات بیشتری درباره گلکسی رینگ سامسونگ منتشر شد

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، لوازم جانبی

در رویداد رونمایی سری Galaxy S24 سامسونگ، این شرکت به صورت عجیبی فقط یک اشاره کوتاه به محصول جدیدش به نام Galaxy Ring داشت و مراسم به پایان رسید. به تازگی اما اطلاعات بیشتری درباره گلکسی رینگ سامسونگ منتشر شده است.

گلکسی رینگ سامسونگ

حلقه گلکسی سامسونگ باید به مانند دستبندهای پایش سلامتی نسل اول که نمایشگر نداشتند و بیشتر نقش شمارنده قدم را ایفا می‌کردند، ظاهر شود. طبیعتا می‌تواند کمی یپشرفته‌تر باشد و البته حسگرهای لازم را هم ارائه کند.

تفاوتش با ساعت هوشمند اینجاست که کمتر حواس‌پرت‌کن خواهد بود و اگر شما اهل ساعت‌های کلاسیک هستید، مچ شما را اشغال نمی‌کند. طبیعتا انتظار هم داریم که ارزان‌تر باشد.

آنطور که شنیده می‌شود، این گجت پوشیدنی بسیار سبک خواهد بود و در اندازه‌های مختلف تا سایز 13 یعنی قطر 22.2 میلی متر عرضه می شود. جنس بدنه گلکسی رینگ از ۳ ماده مختلف ساخته خواهد شد. گفته می شود این محصول اواخر امسال عرضه می‌شود.

تیزر گلکسی رینگ پین‌های پوگو را در داخل برای شارژ نشان می‌داد که در کنار حسگر ضربان قلب، نظارت بر سطح اکسیژن خون یا SpO2، پایش خواب و استرس قرار دارد.

بر اساس شایعات قبلی، گلکسی رینگ ممکن است در سه ماهه سوم سال 2024 معرفی شود، اما سامسونگ هنوز هیچ جزئیات رسمی را به اشتراک نگذاشته است.

نظر شما چیست؟‌ فکر می‌کنید برای چنین محصولی شانسی قائل هستید یا یک ساعت هوشمند ارزان با نمایشگر می‌خرید که نوتیفیکیشن‌ها و ساعت را هم به شما نمایش دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)