حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هزینه تعمیر هدست اپل ویژن پرو نیز فراتر از انتظار است

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل

در حالی که اپل اجازه انتشار هیچ بررسی رسمی و کاملی درباره هدست ویژن پرو را به تولیدکنندگان محتوا نداده است و تمام تجارب آن‌ها در محیط کنترل شده این شرکت بوده، از دیروز پیش‌فروش این هدست گران‌قیمت آغاز شده است. قیمت پایه آن ۳۵۰۰ دلار بوده و سفارش با لوازم جانبی کامل آن از مرز ۵۰۰۰ دلار نیز عبور می‌کند. بد نیست بدانید که به جز خرید، هزینه تعمیر هدست اپل ویژن پرو نیز فراتر از انتظار است!

هزینه تعمیر هدست اپل ویژن پرو

اگر قصد خرید Apple Vision Pro را دارید، بهتر است خیلی خوب از آن مراقبت نمایید. بر اساس صفحه تعمیر و سرویس این شرکت برای دستگاه مذکور، تعمیر آن می تواند بسیار پرهزینه باشد، حتی زمانی که اشتراک ۵۰۰ دلاری AppleCare Plus دارید.

اگر شیشه بیرونی این هدست ترک بخورد، با هزینه 799 دلار تعمیر خواهد شد. این قیمت یک آیفون ۱۵ نو است!

همچنین سایر انواع آسیب ممکن است تا 2399 دلار برای شما هزینه داشته باشد. این فقط 1100 دلار ارزان تر از خرید یک مدل کاملا جدید و نو است.

اگر هزینه اشتراک ۵۰۰ دلاری Apple Care Plus را بپردازید، قیمت‌های تعمیر این هدست طبیعتا کاهش می‌یابد اما همچنان بالاست. با داشتن آن، هزینه تعویض شیشه بیرونی شکسته یا هر نوع تعمیر دیگری ۲۹۹ دلار است، البته علاوه بر هزینه ماهانه 25 دلار گارانتی تمدید شده.

به هر صورت وقتی هدست ۳۵۰۰ دلاری می‌خرید باید بدانید که هزینه تعمیر آن نیز بالاست. به خصوص که هنوز تعمیرکنندگان شخص ثالث مسلط به آن نیستند و قطعاتش احتمالا یافت نشود.

شما ریسک خرید این محصول را می‌کنید؟ هر چند به صورت رسمی فعلا فقط در امریکا در دسترس است.

قیمت تمام لوازم جانبی هدست اپل ویژن پرو اعلام شد: پک کامل بالای ۵۰۰۰ دلار

وزن هدست اپل ویژن پرو چقدر است؟ + مقایسه با رقبا

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)