حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هدست اپل ویژن پرو با لنزهای آرایشی و لنزهای سخت مشکل خواهد داشت

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل

شروع پیش‌فروش هدست اپل Vision Pro اطلاعات مناسبی را درباره این محصول گران‌قیمت کوپرتینویی‌ها به ما می‌دهد. محصولی که از ردیابی چشم پیش‌رفته استفاده می‌کند، طبیعتا با موانع و موضوعات پیرامون چشم بسیار مرتبط خواهد بود. در همین راستا باید بدانید که هدست اپل ویژن پرو با لنزهای آرایشی و لنزهای سخت مشکل خواهد داشت. برای اکثر این شرایط اپل توصیه می‌کند از لنزهای فیزیکی ZEISS که برای قرارگرفتن رو هدست این شرکت طراحی شده است، استفاده شود و طبیعتا این یعنی هزینه اضافی!

مشکل هدست اپل ویژن پرو با لنزهای آرایشی و لنزهای سخت

این شرکت در فرآیند پیش‌سفارش هدست رایانش فضایی جدید خود می‌گوید هنگان استفاده از اپل ویژن پرو نباید از لنزهای سخت و حتی لنزهای آرایشی استفاده شود.

این شرکت می‌گوید در صورت استفاده از این لنزها:

«ممکن است روی تجربه شما با Apple Vision Pro تأثیر بگذارد».

این تاثیر در قابلیت‌های ردیابی چشم شما برای جابه‌جا شدن محیط کاربری دیده خواهد شد. همچنین طبیعتا تجربه بصری خودتان هم به مشکل خواهد خورد. البته در صورت وجود مشکل ردیابی چشم، شما می‌توانید از کنترلرهای مخصوص برای این هدست استفاده کنید.

اپل در ادامه پیشنهاد می‌کند که کسانی که از چنین لنزهایی استفاده می‌کنند می‌توانند به جای آن از لنزهای طبی ZEISS استفاده کنند.

این لنزهای طبی اپل ویژن پرو ساخت ZEISS با قیمت 149 دلار عرضه می‌شوند و برای سفارش به نسخه معتبر نیاز دارند. نمونه‌های استاندارد مطالعه‌ای آن با قیمت 99 دلار در دسترس هستند.

لنزهای اپل ویژن پرو

لنزهای اپل ویژن پرو

البته باید بدانید که هدست اپل ویژن پرو با لنزهای نرم مشکلی ندارد و این شرکت عنوان می‌کند که برای این دسته از لنزها محدودیتی وجود ندارد.

طبیعتا محصولی که به صورت نزدیک و متمرکز با چشم کاربر ارتباط دارد، این محدودیت‌ها را هم دارد. البته شاید بهتر بود طراحی به شکلی باشد که بتوان با عینک از آن استفاده کرد اما با توجه به محدودیت‌های موجود، چنین موضوعی ممکن نشده است.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این موضوع کاربران را از خرید هدست اپل پشیمان کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)