حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی S24 سامسونگ تا پایان سال ۲۰۲۵ رایگان است

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

قابلیت‌های ویژه موبایل‌ها به سمت پولی شدن می‌رود. مثلا قابلیت ارتباط ماهواره ای آیفون ۱۴ اپل برای ۲ سال ابتدایی رایگان است و سپس باید برای استفاده از آن هزینه بپردازید. به نظر می‌رسد تصمیم مشابهی توسط کره‌ای‌ها اتخاذ شده است. قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی S24 سامسونگ تا پایان سال ۲۰۲۵ رایگان خواهد بود. به صورت فنی این هم تقریبا همان ۲ سال ابتدایی پس از معرفی محصول محسوب می‌شود.

پولی شدن قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی S24 سامسونگ

سامسونگ در رویداد اخیر Galaxy Unpacked 2024 سری Galaxy S24 معرفی کرد. این شرکت کره‌ای برای تغییر زمین بازی و داشتن دست برتر در رقابت، تمرکز خود را به فناوری هوش مصنوعی معطوف کرده است.

ویژگی‌های هوش مصنوعی Galaxy AI در مرکز توجه رویداد جدید سامسونگ بودند اما باید بدانید که پس از پایان سال 2025، ویژگی های Galaxy AI سامسونگ با هزینه های اضافی برای کاربران همراه خواهد بود.

متاسفانه یا خوشخبتانه توسعه‌دهندگان و ارائه‌دهندگان خدمات بیشتر از این‌که به فکر ارائه محصولات “یک‌بار-پرداخت” باشند به سمت اشتراک‌های دوره‌ای رفته‌اند و تقریبا شما نمی‌توانید به صورت مادام‌العمر دسترسی به یک سرویس را بخرید. این راه درآمد جدید است و به نظر می‌رسد که کم‌کم در دنیای موبایل و از سوی تولیدکنندگان محصولات هم انجام خواهد شد.

طبق بیانیه سامسونگ، ویژگی‌های Galaxy AI در سری S24 تا پایان سال 2025 و بر روی دستگاه‌های پشتیبانی‌شده رایگان خواهند بود. کاربرانی که مایل به ادامه استفاده از این ویژگی‌ها پس از آن هستند، ملزم به پرداخت هزینه خواهند بود.

همچنین بخوانید: قابلیت های هوش مصنوعی سامسونگ Galaxy AI به سری گلکسی S23 و حتی S23 FE اضافه خواهد شد

قابلیت های هوش مصنوعی سامسونگ Galaxy AI به سری گلکسی S23 و حتی S23 FE اضافه خواهد شد

متاسفانه هنوز اطلاعاتی در مورد میزان این هزینه در دست نیست. طبیعتا کاربرانی که همین حالا در بازه قیمت ۸۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار (بسته به مدل و حافظه) هزینه کرده‌اند و محصولات را خریده‌اند، شاید کمی ناامید شوند که ببینند برای ادامه استفاده از برخی ویژگی‌ها هزینه مازاد بپردازند.

متاسفانه اعلام نشده که آیا کل ویژگ‌های هوش مصنوعی Galaxy AI موجود در محصولات سامسونگ نیاز به این اشتراک دارد یا مثلا فقط موارد متکی به‌پردازش ابری نیازمند اشتراک خواهند بود.

به هر حال باید صبر کرد تا جزئیات بیشتر و تصمیم‌گیری نهایی اعلام شود. پایان سال ۲۰۲۵ تقریبا جایی است که به معرفی سری گلکسی اس ۲۶ نزدیکیم.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)