حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت های هوش مصنوعی سامسونگ Galaxy AI به سری گلکسی S23 و حتی S23 FE اضافه خواهد شد

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

بدون شک بخش مهمی از رونمایی سری Galaxy S24 متمرکز بر هوش مصنوعی بود. هوش مصنوعی که سامسونگ به آن Galaxy AI می‌گوید و در دموهای اولیه هم عملکرد بدی نداشته است. شاید ۷ سال آپدیت اندروید سامسونگ برای سری گلکسی S23 عرضه نشود اما خبر خوبی برای شما داریم. قابلیت های هوش مصنوعی سامسونگ Galaxy AI به سری گلکسی S23 و حتی S23 FE اضافه خواهد شد.

قابلیت های هوش مصنوعی Galaxy AI برای سری گلکسی S23 و پرچمدارهای ۲۰۲۳

سامسونگ پس از سوال در مورد اینکه کدام دستگاه‌های قدیمی سامسونگ قابلیت‌های هوش مصنوعی سری گلکسی S24 را دریافت خواهند کرد، در ایمیلی تأیید کرد که این شرکت کره‌ای قابلیت‌های Galaxy AI را برای محصولات زیر عرضه خواهد کرد:

  1. ۱- سری گلکسی S23 شامل S23 FE
  2. ۲- سری گلکسی Z5
  3. ۳- تبلت‌های گلکسی تب S9

سامسونگ به صورت رسمی گفت:

“مشتاق ارائه تجربه Galaxy AI به سری Galaxy S23، از جمله S23FE در کنار ZFold5/ZFlip5 و Tab S9 در نیمه اول سال ۲۰۲۴ است. “

به این ترتیب آنطور که پیداست سری گلکسی A فعلا از چنین قابلیت‌هایی محروم خواهند بود. طبیعتا احتمالا به دلیل تراشه‌های میان‌رده این موضوع قابل درک باشد.

گلکسی S23 FE اگزینوس

گلکسی S23 FE

ابزارهای جدید هوش مصنوعی سامسونگ شامل مواردی مانند Chat Assist است که می‌تواند پیام‌های شما را در زمان واقعی ترجمه کند یا تصحیح لحن متن‌ها و ایمیل‌ها را انجام دهد.

در نرم افزار گالری ویرایش‌های پیشنهادی وجود دارد و به‌طور خودکار مواردی مانند سایه‌ها و بازتاب‌ها را تصحیح می‌کند. قابلیت Circle to Search که توسط Google ارائه می‌شود روش راحت‌تری برای جستجو تصویری است.

البته در نظر داشته باشید که در حال حاضر، مشخص نیست که آیا کل مجموعه ویژگی‌های Galaxy AI در این محصولات اضافه خواهد شد یا اینکه این ابزارها به صورت انتخابی برای آن‌ها ارائه می شوند.

بدون تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 (یا اگزینوس ۲۴۰۰) که در سری S24 حضور دارد و پیشرفت عظیمی در پردازش هوش‌مصنوعی دارند، باید دید که در مدل‌های قدیمی‌تر چطور عملکردی ارائه می‌شود.

با این اوصاف، واقعاً خوب است که می‌بینیم سامسونگ متعهد است حداقل برخی از نرم‌افزارهای جدید خود را به گجت‌های پرچم‌دار سال گذشته بیاورد

نظر شما چیست؟ دستگاه واجد شرایط دریافت Galaxy AI را دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)