حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ۱۴ اولترا با کیت عکاسیِ دارای باتری داخلی ارائه خواهد شد

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی برای Xiaomi 13 Ultra یک قاب مخصوص طراحی کرده که به آن عنوان “کیت عکاسی” می‌گوید. این قاب شاتر فیزیکی و دکمه مخصوص بزرگنمایی روی خود دارد. آنطور که پیداست، شیائومی ۱۴ اولترا هم با کیت عکاسی عرضه شود که این‌بار دارای باتری داخلی هست.

کیت عکاسی شیائومی ۱۴ اولترا

کیت عکاسی Xiaomi 14 Ultra در مراحل کسب گواهی آژانس 3C چین رصد شده است. این محصول با حداکثر خروجی 5 ولت و باتری 1500 میلی آمپر در راه است. این نشان می‌دهد به عنوان یک پاوربانک کوچک عمل می کند، که در نسخه قبلی آن وجود نداشت.

این دستگاه با شماره مدل 2402CPS69C بدون شارژر درون جعبه عرضه می شود که اصلاً تعجب آور نیست. اگر به مدل توجه کنید ارقام اولیه 2402 به عرضه در ماه فوریه 2024 اشاره دارد.

پرچمدار پریمیوم نسل قبلی این برند یعنی Xiaomi 13 Ultra مجموعه دوربین جذابی داشت و کیت دوربین به کاربران علاقه‌مند کمک می‌کرد که کمی جدی‌تر به استفاده از دوربین این محصول بپردازند. احتمالا بر اساس بازخورد کاربران این شرکت تصمیم گرفته که چنین لوازم جانبی را برای نسل جدید سری اولترا پرچمدارهای خود عرضه کند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این قاب برای شیائومی ۱۴ اولترا مناسب است؟ اگر این پرچمدار پریموم Xiaomi را بخرید، به فکر خرید این قاب خواهید بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)