حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل از ترکیب شیشه و پلاستیک در قاب پشتی آیفون ۱۶ پرو استفاده خواهد کرد

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل

در حالی که هنوز چند ماه تا عرضه نسل بعدی آیفون باقی مانده، یک گزارش جدید جزئیات تازه‌ای در رابطه با سری آیفون 16 پرو اپل ارائه می‌کند. علاوه بر این‌که درباره دوربین iPhone 16 pro و Pro Max اطلاعاتی ارائه شده، درباره کیفیت ساخت آن‌ها نیز حدسیاتی وجود دارد. گفته شده که اپل از ترکیب شیشه و پلاستیک در قاب پشتی آیفون ۱۶ پرو استفاده خواهد کرد.

قاب پشتی آیفون ۱۶ پرو

یک منبع چینی ادعا می‌کند که غول فناوری مستقر در کوپرتینو، مدل‌های آیفون 16 پرو را با دوربین اصلی مجهز به حسگر تصویر 1/1.14 اینچی و لنز تله فوتو پریسکوپ جدید عرضه خواهد کرد. دوربین پریسکوپی امسال احتمالا قابلیت‌های زوم پیشرفته‌تری را نسبت به نسل‌های قبلی خود ارائه می‌دهد. همچنین حسگر تصویر بزرگتر ممکن است به بهبود عملکرد در شرایط نوری مختلف و به خصوص شب کمک نماید.

این منبع همچنین جزئیات بیشتری در مورد قاب پشتی مدل‌های پرو خانواده iPhone 16 ارائه می کند. اینطور گفته می‌شود، آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس برای افزایش استحکام قاب پشتی از فناوری G+P استفاده خواهد کرد. این فناوری یعنی قاب پشتی ترکیبی از شیشه و پلاستیک است. به این ترتیب احتمالا استحکام این بخش گوشی افزایش خواهد یافت.

او اضافه می‌کند که هواوی نیز از تکنیک مشابهی برای گوشی های هوشمند آینده خود استفاده خواهد کرد.

گزارش‌های قبلی گفته بودند که مدل‌های پرو یک دکمه اختصاصی جدید به نام Capture Button خواهند داشت که شاید برای دوربین استفاده شود. آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس همچنین شاید جزیره پویا یا داینامیک آیلند کوچکتری داشته باشند و در عین حال نسبت تصویر نمایشگرها کمی کشیده‌تر شود.

نظر شما چیست؟ منتظر مدل‌های پرو iPhone 16 هستید؟ این تغییرات برای شما جذاب هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)