حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی اقتصادی Moto G Play 2024 با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و قیمت ۱۵۰ دلاری معرفی شد

نوشته

3 ماه قبل | 2 دیدگاه | موتورولا

پس از عرضه موتورولا Moto G34 5G در هند در اوایل ماه جاری، این برند متعلق به لنوو با یک گوشی جدید از سری G بازگشته است. این دستگاه جدید موتو جی پلی ۲۰۲۴ نام دارد و به عنوان جانشین موتو جی پلی ۲۰۲۳ که در سال 2022 معرفی شد، عرضه می‌شود. گوشی اقتصادی Moto G Play 2024 با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و قیمت ۱۵۰ دلاری در دسترس خواهد بود.

گوشی اقتصادی Moto G Play 2024

روی قاب پشتی، این دستگاه جدید Motorola دارای یک ماژول دوربین مستطیلی است که کمی از پنل پشتی برجسته‌تر بوده و خودنمایی می‌کند. دکمه قفل به عنوان اسکنر اثر انگشت نیز عمل می‌کند. در جلو، این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی با رزلوشن HD+ و حداکثر روشنایی 500 نیت دارد. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی درون این سوراخ نمایشگر قرار می‌گیرد. خوشبختانه این یک پنل ۹۰ هرتز است.

در بخش دوربین، Moto G Play (2024) دارای تنها یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بوده که یک فلاش LED هم در کنارش قرار گرفته است.

گوشی Moto G Play 2024 به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 680 مجهز شده است. حافظه رم ۴ گیگابایتی آن می‌تواند به صورت مجازی تا 6 گیگابایت افزایش یابد. حافظه داخلی 64 گیگابایتی از طریق مموری کارت microSD قابل ارتقا است. این دستگاه انرژی خود را از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 15 واتی می گیرد. از نظر نرم‌افزاری، متاسفانه این گوشی هوشمند از سیستم‌عامل اندروید 13 پیش‌فرض بهره می‌برد.

گوشی Moto G Play تنها در رنگ آبی یاقوت کبود عرضه می شود. موتورولا این گوشی هوشمند را در ایالات متحده امریکا 150 دلار قیمت گذاری کرده است.

نظر شما چیست؟ موتو جی پلی ۲۰۲۴ برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

خیلی با سامسونگ تو گوشی های اقتصادی حال نمیکنم ولی حداقل آپدیت عالی

Nmnm

ولی موتورولا فکر نکنم آپدیت آنچنانی داشته باشد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)