حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح فروش فوری کوییک GXR L سایپا دی ماه ۱۴۰۲

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

سایپا مدل‌های بسیار متنوعی از کوییک را تولید می‌کند. جدیدترین آن‌ها را می‌توان کوییک جی ایکس آر ال دانست. به تازگی طرح فروش فوری کوییک GXR L سایپا دی ماه ۱۴۰۲ اعلام شده و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند برای آن اقدام کنند.

طرح فروش فوری کوییک GXR L

ابتدا بیاید ببینیم کوییک GXR L چیست؟ خب برای شروع باید این اسم را به بخش‌های مختلف آن تقسیم کنیم و هر کدام را توضیح دهیم. در حقیقت نام این خودرو کوییک GX است. سایپا به نمونه ارتقا یافته کوییک با موتور نسبتا جدید M15-GSI عرضه می‌شود و ظاهر بیرونی کوییک S را دارد، پسوند X را اضافه می‌کند. کوییک‌های GX دارای این بج روی گلگیر سمت راننده هستند:

بج GX در کوییک GX

بج GX در کوییک GX

نمای جلوی کوییک GXR L که با کوییک S مشابه است

نمای جلوی کوییک GXR L که با کوییک S مشابه است

همچنین وقتی R به آن اضافه می‌شود یعنی دورنگ خودروی مذکور دو رنگ خواهد بود. L آخر آن نیز یعنی با نمونه کم‌آپشن یا Low Option رو به رو هستیم. در مقابل مدل فول آپشن آن با پسوند H عرضه خواهد شد.

به این ترتیب اگر از شما بپرسند کوییک GXR L چیست باید بگوییم کوییک ارتقایافته دو رنگ کم آپشن.

شاید بپرسید پس سیستم کنترل پایداری یا ESC (بعضا به آن ESP می‌گویند) چه شد؟ قرار بود این مدل کوییک به آپشن ایمنی مذکور مجهز شود. با این حال همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، نمونه‌های فعلی که تحویل داده شده و در بازار موجود هستند، دکمه سیستم کنترل پایداری را در سمت چپ فرمان (زیر دکمه صندوق‌پران) ندارند. در نتیجه احتمالا فعلا این آپشن در کوییک GXR-L موجود نیست.

باید توجه داشته باشید که

برای همین تغییرات، قیمت کارخانه کوییک GXR L در دی ماه ۱۴۰۲ و برای طرح فروش فوری اعلام شده، بیش از ۳۷۱ میلیون تومان است. این خودرو در چهار رنگ زیر موجود است که شاید همان رنگ نقره‌ای-مشکی بهترین انتخابش باشد. رنگ دوم عنوان شده در ترکیب زیر، رنگ سقف و تزئینات است.

  1. ۱- سفید-مشکی
  2. ۲- سفید-قرمز
  3. ۳- نقره‌ای-مشکی
  4. ۴- کرم-مشکی

شما با پراخت این مبلغ می‌توانید حدودا ۹۰ روز دیگر خودروی خود را از سایپا تحویل بگیرید. البته اگر در دومین طرح سامانه یکپارچه شرکت کرده بوده باشید.

سایپا می‌گوید:

 پیرو اعلام نتايج در دومین طرح سامانه يكپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمايندگی ها و متقاضیان حائز شرايطی که در طرح عادي سامانه يكپارچه عرضه خودرو در خرداد ماه سال جاري نسبت به ثبت نام اولیه خودروی کوییک آر مدل جی ایكس اقدام نموده و در تاريخ 1402/10/23 پیامگ به ايشان ارسال گرديده میرساند، امكان واريز وجه ثبت نام خودرو از روش شرايط فروش فوق العاده مطابق شرايط ذيل اعلام میگردد.

نظر شما درباره این طرح فروش کوییک جی ایکس آر ال چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)