حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

واتس اپ فرمت نوشتار جدیدی را عرضه خواهد کرد

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

پیام‌رسان محبوب Whatsapp در سراسر جهان کاربران زیادی دارد. با این حال شاید در ایران خیلی محبوبیت بالایی نداشته باشد، به خصوص پس از فیلترشدن آن. به هر صورت روند زندگی برای ما صبر نمی‌کند و به پیشرفت خود ادامه می‌دهد. در راستای پیشرفت‌های جدید این پلتفرم، گفته می‌شود که واتس اپ فرمت نوشتار جدیدی را عرضه خواهد کرد.

فرمت نوشتاری جدید واتس اپ

واتس اپ قابلیت “فرمت نوشتاری” را در سال ۲۰۱۶ معرفی کرد. این پلتفرم در حال حاضر مشغول آزمایش قالب‌بندی بیشتری برای کاربران اندروید و iOS است. فعلا این ویژگی‌های جدید برای کاربرانی که در برنامه بتا ثبت نام کرده اند، در دسترس خواهد بود.

همانطور که در مثال بصری بالا می‌بینید، کاربران نسخه آزمایشی WhatsApp در سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS می‌توانند از «>» برای برجسته کردن بخشی از پیام و از «-» یا «*» برای ایجاد لیست‌های علامت‌دار استفاده کنند. لیست های شماره گذاری شده را می توان با نوشتن یک عدد قبل از پیام ایجاد کرد.

این گزینه‌های جدید قالب‌بندی متن در حال حاضر برای کاربران اندروید با نسخه 2.24.2.9 و نسخه 23.21.1.75 برای iOS در دسترس هستند و امیدواریم در هفته‌های آینده در کانال پایدار منتشر شوند.

نظر شما چیست؟ از این ابزارها برای برجسته یا تاکیدکردن روی بخشی از پیام خود استفاده می‌کنید؟ امکانات مشابه آن برای تلگرام نیز موجود است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)