حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تولید اولیه محدود هدست اپل ویژن پرو احتمالا به اتمام سریع موجودی آن منجر شود

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، واقعیت ترکیبی

طبیعتا یکی از فاکتورهای اولیه‌ای که شاید کاربران و بازار به عنوان موفقیت یک محصول در نظر می‌گیرد، “اتمام موجودی” آن است. پیش‌بینی‌های فروش بسیار بزرگی برای هدست گران‌قیمت ۳۵۰۰ دلاری Apple Vision Pro وجود ندارد. با این حال تولید اولیه محدود هدست اپل ویژن پرو احتمالا به اتمام سریع موجودی آن منجر شود.

تولید اولیه محدود هدست اپل ویژن پرو

پیش‌تر رسما اعلام شد که این هدست گران‌قیمت ۳۵۰۰ دلاری اپل در ابتدا در امریکا در دسترس خواهد بود. تاریخ پیش‌خرید این هدست ۲۹ دی ۱۴۰۲ و تاریخ ارسال به مشتریان ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ است.

در توییتی از Ming-Chi Kuo عنوان می‌شود که اپل بین ۶۰ تا ۸۰ هزار دستگاه از هدست ویژن پرو را برای فروش اولیه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ تولید خواهد کرد. او پیش‌بینی می‌کند از آن‌جا که این عدد خیلی بزرگ نیست، احتمالا به زودی شاهد اتمام موجود این هدست اپل باشیم.

به احتمال خیلی زیاد اکثر فروش آن مربوط به رسانه‌های فناوری و علاقه‌مندان پیشرو این زمینه باشد که البته مبلغ قابل توجه ۳۵۰۰ دلار را هم حاضرند برای آن هزینه کنند. همچنین تعداد زیادی نیز آن را می‌خرند تا در بازارها خارج از ایالات متحده با قیمت بالاتر بفروشند. در نتیجه اصلا بعید نیست که خیلی زود شاهد اتمام این موجودی نسبتا کم اپل ویژن پرو باشیم.

در حال حاضر هنوز کاربری اصلی برای این هدست مشخص نشده و عمر باتری محدود در کنار باتری خارجی که با سیم به هدست متصل می‌شود، از جمله مواردی است که شاید عموم کاربران را از خرید این گجت گران قیمت ۳۵۰۰ دلاری منصرف کند. شما با این هزینه می‌توانید ۱ آیفون ۱۵ پرو مکس، ۱ اپرباپز پرو، ۱ اپل واچ اولترا، یک مک بوک بخرید و بقیه آن را نیز برای شیرینی دوستان هزینه نمایید!

نظر شما چیست؟ منتظر این هدست اپل هستید؟ قطعا محصول هیجان انگیز و تعیین‌کننده‌ای برای آینده خواهد بود اما باید دید که بازار به آن چگونه بازخورد نشان خواهد داد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)