حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اطلاعات جدید گلکسی اس 24 سامسونگ جزئیات جالبی از این گوشی‌ها را فاش می‌کند

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

در فاصله کمتر از یک هفته تا رونمایی رسمی از سری Galaxy S24 سامسونگ، انتظارات پیرامون این دستگاه‌ها به اوج خود رسیده است؛ به‌لطف افشاگری‌های اخیر که جزئیات کلیدی را در مورد گوشی‌های پرچمدار آینده فاش می‌کند. به‌تازگی، چندین اسلاید از سری گلکسی اس 24 در X فاش شده است که اطلاعات جدید و جالبی را در مورد سه گوشی Galaxy S24+ ،Galaxy S24 و Galaxy S24 Ultra ارائه می‌کند و هیجان را درمیان علاقه‌مندان به این برند افزایش داده است.

اطلاعات جدید گلکسی اس 24 سامسونگ

یکی از اطلاعات جالب پیرامون افشاگری جدید سری گلکسی اس 24 سامسونگ، انتخاب پردازنده‌های مدل هندی این گوشی‌ها است. سامسونگ گلکسی اس 24 و اس 24 پلاس در هند از چیپست اگزینوس 2400 این شرکت بهره می‌برند، درحالی‌که گلکسی اس 24 اولترا به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز شده است. هدف این انتخاب استراتژیک بهینه‌سازی عملکرد و برآوردن نیازهای خاص بازار هند است.

اطلاعات جدید گلکسی اس 24 سامسونگ

اطلاعات جدید گلکسی اس 24 سامسونگ

برای اطمینان از عملکرد بهینه مداوم، سری گلکسی اس 24 قابلیت‌های بهبودیافته اتلاف گرما را با بهبودهای 1.6x ،1.5x و 1.9x در مساحت خنک‌کننده درون دستگاه به‌ترتیب برای مدل‌های گلکسی اس 24، اس 24 پلاس و اس 24 اولترا ارائه می‌کند. سامسونگ همچنین بر ارتقای تجربه بازی با استفاده از Ray Tracing برای گرافیک واقعی‌تر تمرکز کرده است. علاوه‌بر این، پاسخ لمسی نمایشگر نیز اکنون تا 12 درصد افزایش یافته است که نوید کنترل نرم‌تر و پاسخگوتر را در طول بازی‌های سریع می‌دهد.

سامسونگ همیشه به ارائه گزینه‌های رنگی متنوع معروف بوده است و سری گلکسی اس 24 نیز این روند را ادامه می‌دهد. گلکسی اس 24 و اس 24 پلاس در رنگ‌های مشکی اونیکس، خاکستری مرمری، بنفش کبالت و زرد کهربایی در دسترس خواهند بود، درحالی‌که گلکسی اس 24 اولترا دارای گزینه‌های رنگی مشکی تیتانیوم، خاکستری تیتانیوم، بنفش تیتانیوم و زرد تیتانیوم است. علاوه‌بر این، انتظار می‌رود رنگ‌های انحصاری تنوع بیشتری در انتخاب‌ها برای مصرف‌کنندگان ایجاد کنند.

سری گلکسی اس 24 با افزایش 48 درصدی روشنایی نسبت‌به نسل قبلی خود یعنی سری گلکسی اس 23، فناوری نمایشگر پرچمداران گلکسی را به درجات جدیدی ارتقا می‌دهد. حداکثر روشنایی حالت روشنایی بالا (HBM) افزایش قابل‌توجهی از 1750 نیت به 2600 نیت دارد، درحالی‌که روشنایی HBM MAX از 1200 نیت به 1500 نیت رسیده است. افزودن Vision Booster و Adaptive Color Tone نیز تجربه بصری کلی را افزایش می‌دهد.

سیستم دوربین، به‌ویژه با ویژگی‌های مرموز و درعین‌حال جذاب Galaxy S24 Ultra، توجهات را به خود جلب می‌کند. در یکی از این اسلایدها به یک لنز تله‌فوتو جدید 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابری با توانایی ثبت عکس‌های خیره‌کننده 50 مگاپیکسلی با وضوح بالا و فیلم‌برداری با کیفیت 8K اشاره شده است. قابل‌ذکر است که Galaxy S24 Ultra با حفظ این قابلیت‌ها حتی در حالت زوم اپتیکال 10 برابری بهتر از S23 Ultra عمل می‌کند. این دستگاه از محدوده زوم اپتیکال 2x ،3x ،5x و 10x، همراه با زوم دیجیتال 100 برابری پشتیبانی می‌کند. ویژگی‌های اضافی شامل زوم هوش مصنوعی برای عکس‌ها در تمامی فواصل زوم (گلکسی اس 23 اولترا این حالت را تنها در زوم بیشتر از 20x فعال می‌کرد) و وضوح فوق‌العاده مبتنی‌بر یادگیری عمیق است. مدل استاندارد و پلاس گلکسی اس 24 کماکان از زوم اپتیکال 3 برابر و زوم دیجیتال 30 برابر مشابه سال‌های گذشته بهره می‌برند.

ازآنجایی‌که اطلاعات فاش‌شده برای آشکار کردن ویژگی‌های هیجان‌انگیز سری گلکسی اس 24 سامسونگ ادامه دارد، انتظارات برای رونمایی رسمی از این دستگاه‌ها همچنان بالاست. سامسونگ با پیشرفت در پردازنده، سیستم خنک‌کننده، تجربه بازی، فناوری نمایشگر و سیستم دوربین، قصد دارد استاندارد جدیدی برای گوشی‌های هوشمند پرچمدار تعیین کند. علاقه‌مندان به فناوری و کاربران عادی به‌طور یکسان مشتاقانه منتظر رونمایی رسمی هستند تا طیف کاملی از نوآوری‌هایی را که سری گلکسی اس 24 وعده ارائه آن‌ها را می‌دهد، تجربه کنند.

نظر شما درباره اطلاعات جدید فاش‌شده از سری گلکسی اس 24 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی