حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس 24 اولترا در رنگ های انحصاری جدید فاش شد: سبز، آبی و نارنجی کم‌رنگ

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ

طرفداران سامسونگ مشتاقانه منتظر سری Galaxy S24 هستند که قرار است کمتر از دو هفته دیگر به‌صورت رسمی رونمایی شود. پیش از این، رندرهای رسمی فاش‌شده نگاهی اجمالی به طراحی این دستگاه‌ها در تمامی رنگ‌بندی اصلی خود ارائه کرده‌اند. حال به‌تازگی، رنگ های منحصربه‌فرد گلکسی اس 24 اولترا که به‌طور انحصاری در فروشگاه آنلاین سامسونگ در دسترس قرار می‌گیرد، فاش شده است که شامل سه رنگ سبز، آبی و نارنجی کم‌رنگ می‌باشد.

رنگ های انحصاری گلکسی اس 24 اولترا

افشاگر مشهور evleaks به‌تازگی در حساب توییتری خود تصاویری از رنگ‌بندی انحصاری گلکسی اس 24 اولترا فاش کرده است. البته اگر به صفحه این افشاگر مراجعه کنید، با تصویری روبرو می‌شوید که رنگ‌های انحصاری گوشی پرچمدار آینده سامسونگ نیست و درعوض، عبارتی است که بیان می‌کند این تصویر به‌دلیل قانون کپی‌رایت حذف شده است.

گلکسی اس 24 اولترا با سه رنگ انحصاری که همگی دارای سایه‌های روشن هستند، تزئین می‌شود. پالت رنگ این گوشی شامل آبی آرام، سبز باطراوت و نارنجی پرجنب‌وجوش است. هر رنگی شخصیت متمایز خود را به منصه ظهور می‌رساند.

رنگ های انحصاری گلکسی اس 24 اولترا

رنگ های انحصاری گلکسی اس 24 اولترا

با بررسی دقیق‌تر، مشخص شد که مدل‌های آبی و سبز دارای فریم‌های میانی مشکی براق هستند که جذابیت کلی آن‌ها را افزایش می‌دهند. البته هستند کسانی که مدلی با فریم نقره‌ای را ترجیح می‌دهند. این دسته از افراد باید به‌سراغ مدل نارنجی با قاب میانی نقره‌ای بروند که انتخابی را به کاربران ارائه می‌دهد که ترجیحات مختلف را برآورده می‌کند.

رنگ‌های انحصاری Galaxy S24 Ultra نه‌تنها تعهد سامسونگ را به ارائه گزینه‌های شیک متنوع به کاربران نشان می‌دهد، بلکه توجه این برند را به جزئیات در ساخت دستگاهی برجسته می‌کند که هم ازنظر طراحی و هم ازنظر عملکرد برجسته است.

سامسونگ قرار است سری گلکسی اس 24 خود را درجریان رویدادی در تاریخ 24 دی 1402 در سن‌خوزه کالیفرنیا رونمایی کند.

نظر شما درباره رنگ‌های انحصاری گلکسی اس 24 اولترا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی