حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ بندی متنوع برای تم واتس اپ در راه است

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

رنگ سبز پیش‌فرض واتس‌اپ شما را خسته کرده است؟ متاسفانه در حال حاضر این پیام‌رسان محبوب و پرکاربر قابلیت تغییر زیادی در تجربه بصری خود را به کاربران نمی‌دهد. با این حال خبر خوب این‌که رنگ بندی متنوع برای تم واتس اپ ارائه خواهد شد.

تم واتس اپ متنوع‌تر می‌شود

آنطور که به نظر می‌رسد واتس‌اپ به کاربران اجازه خواهد داد تا رنگ‌بندی اصلی نرم‌افزار را تغییر دهند. این ویژگی جدید در نسخه بتای iOS 24.1.10.70 وجود دارد اما هنوز برای آزمایش کنندگان بتا معمولی در دسترس نیست. این قابلیت از طریق برنامه بتا TestFlight با بیلد TestFlight 24.1.10 رصد شده است.

اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده توسط WABetaInfo نشان می‌دهد که کاربران می توانند رنگ‌های جدیدی را از یک پالت رنگی برای سفارشی‌کردن عناصر رابط کاربری انتخاب کنند. به‌روزرسانی قبلی بتای واتس‌اپ که بیلد 23.21.1.70 را داشت، رنگ سبزی را ارائه می‌کرد که کاربران بتا خیلی با آن راضی نبودند.

ظاهراً واتس‌اپ بازخورد کاربران بتا را دریافت کرده و احتمالاً باعث شده تا گزینه‌های سفارشی‌سازی رنگ اصلی نرم‌افزار را آماده عرضه کند. این ویژگی جدید به کاربران امکان می‌دهد یک رنگ تم را از بین ۵ گزینه انتخاب کنند. این رنگ‌ها شامل موارد زیر هستند:

  1. ۱- سبز
  2. ۲- آبی
  3. ۳- سفید
  4. ۴- صورتی
  5. ۵- بنفش

هیچ صحبت رسمی در مورد اینکه چه زمانی این ویژگی واتس اپ به نسخه پایدار و برای همه کاربران راه پیدا می کند، وجود ندارد. اما این به‌روزرسانی باید به زودی در دسترس کاربران عمومی بتا قرار گیرد.

این برنامه پیام رسان همچنین در حال کار برای معرفی چندین ویژگی دیگر است که شامل فیلتر چت گروهی، امکان جستجو بر اساس نام کاربری، قابلیت اشتراک گذاری موسیقی برای تماس های ویدیویی و غیره می شود.

نظر شما چیست؟ این رنگ‌بندی متنوع‌تر را دوست دارید یا همان رنگ سبز واتس‌اپ‌ی را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)