حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو ارزان موتورولا Razr Plus 2024 با هوش مصنوعی و طراحی جذاب‌تر عرضه می‌شود

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | موتورولا

موتورولا یکی از اولین شرکت‌هایی است که گوشی تاشو تولید کرد. این برند از ابتدا کار خود را با گوشی تاشو کوچک آغاز کرد و با همین ایده هم ادامه داد. به تازگی می‌شنویم که گوشی تاشو ارزان موتورولا Razr Plus 2024 با هوش مصنوعی و طراحی جذاب‌تر عرضه می‌شود.

گوشی تاشو ارزان موتورولا Razr Plus 2024

چن جین، رئیس بخش موبایل Lenovo چین گفته که در سال آینده، گوشی‌های موتورولا از داشتن قدرت پردازشی مورد نیاز برای انجام وظایف مرتبط با هوش مصنوعی بهره خواهند برد.

اگر سری موبایل‌های مهم ۲۰۲۴ موتورولا بخواهد به تراشه‌ای مجهز باشد که به اندازه کافی قدرت پردازش وظایف مرتبط با هوش مصنوعی را ارائه کند، یکی از حدس‌های ما تراشه‌های پرچمدار کوالکام است. مثلا گوشی تاشو Razr Plus 2024 می‌تواند به تراشه کوالکام Snapdragon 8 Gen 3 مجهز شود.

علاوه بر ارتقاء چیپست، انتظار می‌رود که Razr Plus (2024) از طراحی “خیرکننده” برخوردار شود. این به دنبال تغییرات مهم سال گذشته انجام می‌شود که شامل نمایشگر خارجی بزرگتر 3.6 اینچی Quick View در Razr Plus (2023) بود.

موتورولا ریزر ۴۰ اولترا

موتورولا ریزر ۴۰ اولترا یا ریزر پلاس ۲۰۲۳

موتورولا Razr Plus 2023 از تراشه اسنپدراگون Snapdragon 8+ Gen 1 استفاده می‌کند. اما حدس زده می‌شود که برای جانیشن آن و ارائه زیرساخت مناسب برای پردازش هوش مصنوعی، از تراشه به‌روزتر اسنپدارگون ۸ نسل ۳ استفاده شود.

ما انتظار داریم که موتورولا بسیاری از مشخصات فعلی Razr Plus را در مدل سال آینده نیز حفظ کند. این مشخصات شامل صفحه نمایش تاشو OLED داخلی در اندازه 6.9 اینچی دارای رزلوشن 1080 در 2640 و رفرش‌ریت 165 هرتز است. این گوشی دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

قابلت‌های هوش مصنوعی AI Lenovo برای اکثر موبایل های موتورولا

مدیر بخش موبایل لنوو می‌گوید که ویژگی‌های سفارشی AI Lenovo در سال آینده در تمام گوشی های پرچمدار موتورولا، مدل های میان رده Moto G و دنباله Razr Plus ارائه می شود.

طبیعتا موتورولا تنها شرکتی نیست که سال آینده ویژگی‌های هوش مصنوعی را به گوشی‌های تاشو اضافه می‌کند. با توجه به اینکه سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای اضافه کردن برخی ویژگی‌های جالب هوش مصنوعی به سری پرچمداران گلکسی اس 24 است، شاید برخی از این ویژگی ها برای کاربران گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 در دسترس باشند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید گوشی تاشو ارزان موتورولا به این روش برای کاربران جذاب‌تر خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)