حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

میزو هم به جمع سازندگان گوشی تاشو می‌پیوندد

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، میزو

شاید اگر حوالی سال‌های ۲۰۱۵ بود، صحبت درباره تولید گوشی تاشو یک رویا و شایعات غیرقابل‌باور محسوب می‌شد اما حالا بیش از ۵ سال از عرضه تجاری گوشی‌های تاشو می‌گذرد. حتی برندهای کمتر شناخته شده چینی هم چنین محصولی در سبد خود دارند. به تازگی در گزارشی شنیده می‌شود که میزو هم به جمع سازندگان گوشی تاشو می‌پیوندد.

گوشی تاشو میزو

میزو از برندهای قدیمی دنیای اندروید است اما خیلی پیوسته و قوی در این بازار کار نمی‌کند. آنطور که پیداست، این برند در حال آماده شدن برای ورود به بازار گوشی‌های تاشو است. طبق گزارش جدیدی که از چین آمده، میزو پروژه‌ای را برای توسعه اولین گوشی تاشو خود آغاز کرده و انتظار می‌رود نیمه اول سال 2024 عرضه شود.

تلاش میزو برای توسعه یک گوشی تاشو مدتی است که شایعه شده و در نیمه اول سال جاری شدت گرفت. با این حال، به دلیل پیچیدگی های موجود در فناوری صفحه نمایش تاشو و تغییر ساختار شرکت، عرضه نهایی آن به تعویق افتاد.

در حالی که جزئیات خاص در مورد این مدل جدید محدود است، گمان می‌رود که این گوشی ممکن است طراحی مدل Fold با نمایشگر 8 اینچی داشته باشد. همچنین بعید نیست که در سطح پرچمدار طراحی شود.

این شرکت همچنین در حال کار بر روی Meizu 21 Pro به عنوان نسخه پرو میزو ۲۱ است. انتظار می‌رود که این دستگاه دارای چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3، نمایشگر بزرگ‌تر با وضوح 2K، باتری بزرگ‌تر احتمالاً 5020 میلی‌آمپر ساعت با شارژ سیمی 80 وات و شارژ بی‌سیم 50 واتی باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید گوشی تاشو برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)