حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

این ظاهر HyperOS شیائومی برای ویندوز است

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

شیائومی با معرفی HyperOS Interconnect تلاش دارد تا با رابط کاربری جدید HyperOS ترکیبی از قابلیت‌های محصولات اکوسیستم شیائومی، ساده‌سازی مدیریت دستگاه و اتصال آن‌ها به یکدیگر را ارائه کند. اگر دوست دارید بدانید که این ویژگی روی دسکتاپ به چه صورت خواهد بود، این ظاهر HyperOS شیائومی برای ویندوز است.

ظاهر HyperOS شیائومی برای ویندوز

اگر به صورت خلاصه بخواهم بگویم، شیائومی تقریبا مشابه سری Phone Link مایکروسافت را برای خود بومی‌سازی کرده است. قابلیتی که همین حالا هم بین یک محصول ویندوزی و اندروید قابل استفاده بوده و عملکرد بدی هم ندارد.

یکی از ویژگی‌های برجسته HyperOS برای ویندوز، ارائه امکان پاسخگویی به تماس موبایل شما، مستقیما از روی لپتاپ یا کامپیوتر مجهز به ویندوز است. همچنین کاربران می‌توانند به راحتی مستقیماً از روی کامپیوتر ویندوزی خود به دوربین موبایل‌شان دسترسی داشته باشند. این ویژگی‌ها شامل هات‌اسپات خودکار موبایل شما، استفاده از برخی نرم‌افزارهای موبایل روی دسکتاپ و برخی وظایف کامپیوتر شما روی موبایل‌تان نیز می‌شود.

یکی از ویژگی‌های قابل توجه HyperOS Interconnect پشتیبانی از اشتراک‌گذاری کلیپ‌بورد بین موبایل، تبلت و کامپیوتر شخصی شماست. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد که متن و تصاویر را با یک کلیک و نیاز به نرم‌افزار یا کار خاصی، بین دستگاه‌ها جابه‌جا کنند. طبیعتا قبلا مشابه آن را اکوسیستم اپل دیده بودیم.

طراحی جدید device center با رابط بصری‌تر برای مدیریت دستگاه های متصل، تجربه کاربر را بهبود می‌دهد. این مرکز کنترل متمرکز، مدیریت چندین دستگاه را ساده کرده و به کاربران کمک می‌کند تا اکوسیستم دیجیتال خود را کنترل کنند.

البته که HyperOS Interconnect فقط به ارتباط بین موبایل و کامپیوتر محدود نیست و به طور یکپارچه با تبلت نیز متصل می‌شود و کاربران را قادر می سازد تا صفحه کلید و ماوس خود را بدون زحمت بین دستگاه‌ها جابه‌جا کنند. همچنین تبلت می‌تواند به عنوان یک صفحه نمایش دوم با پشتیبانی از قابلیت‌های لمسی عمل کند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که هایپراواس اینترکانکت می‌تواند تبدیل به دلیل خرید از اکوسیستم شیائومی شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)