حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بسته هدیه ایرانسل برای شب یلدا ۱۴۰۲

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی

شب یلدا ۱۴۰۲ نزدیک است و اپراتورهای موبایلی تلاش می‌کنند تا با ارائه بسته‌های مختلف بتوانند به کاربران خود خدمات ویژه‌تری عرضه نمایند. به تازگی جزئیات بسته هدیه ایرانسل برای شب یلدا ۱۴۰۲ اعلام شده و آن را با هم مرور می‌کنیم.

بسته هدیه ایرانسل برای شب یلدا ۱۴۰۲

برخلاف بسته ویژه همراه اول برای شب یلدا ۱۴۰۲ که نیازمند به پرداخت و خرید بود، بسته هدیه ایرانسل نیاز به خرید ندارد. در حقیقت هدیه محسوب می‌شود و می‌توانید به رایگان به آن دست پیدا کنید، حداقل به بعضی از آن‌ها.

این هدایا شامل ۴۰ دقیقه مکالمه هدیه پس از ۴ دقیقه مکالمه ایرانسلی و شانس دریافت ۴۰ گیگابایت اینترنت همراه می‌شود.

لوگو جدید ایرانسل

لوگو جدید ایرانسل

بسته هدیه ۴+۴۰ دقیقه مکالمه ایرانسلی برای شب یلدا ۱۴۰۲

مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند در روزهای ۳۰ آذر و ۱ دی، پس از ۴ دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۴۰ دقیقه بعدی همان مکالمه را از ایرانسل هدیه بگیرند.

استفاده از این هدیه، با شماره‌گیری کد دستوری زیر یا از طریق مراجعه به بخش پیشنهادها در سوپر اپلیکیشن ایرانسل من امکان‌پذیر است:

#۲*۱*۴۴۴۴*

این طرح، از بامداد ۳۰ آذر تا ساعت ۲۳:۵۹ اول دی ۱۴۰۲، قابل فعال‌سازی و استفاده است.

تکان شگفت‌انگیز ۴۰ گیگابایتی اینترنت برای شب یلدا ۱۴۰۲

علاوه بر هدیه مکالمه، ایرانسل مانند سال‌های قبل، در بخش «تکان شگفت‌انگیز» سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من، برای مشترکان خود هدیه ویژه‌ای در نظر گرفته است. در روزهای ۳۰ آذر و اول دی ۱۴۰۲، تکان شگفت‌انگیز ایرانسل‌من، به ۱۴۰۲ کاربر مشترک اینترنت همراه، ۴۰ گیگابایت اینترنت هدیه می‌دهد.

تمام مشترکان دائمی و اعتباری می‌توانند از بامداد ۳۰ آذر تا ساعت ۲۳:۵۹ اول دی ۱۴۰۲، با مراجعه به بخش تکان شگفت‌انگیز در صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من و تکان‌دادن گوشی همراه، شانس خود را برای دریافت بسته هدیه ۴۰ گیگابایتی امتحان کنند. اعتبار این بسته، ۲۴ ساعت پس از زمان فعال‌سازی خواهد بود و هر کاربر فقط یک بار شانس دریافت این هدیه را دارد.

نظر شما درباره بسته هدیه ایرانسل برای شب یلدا ۱۴۰۲ چیست؟ اگر کاربر همراه اول هستید، این مطلب را بخوانید:

بسته مکالمه و اینترنت همراه اول برای شب یلدا ۱۴۰۲

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)