حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدیو نحوه تست آپدیت HyperOS شیائومی را تماشا کنید

مدتی از معرفی آپدیت HyperOS شیائومی می‌گذرد و فعلا وضعیت مشخصی برای عرضه ندارد. با این حال تست‌های اولیه هایپراواس نشان می‌دهد حداقل در بحث انیمیشن‌ها بسیار روان شده است. کاربران امیدوار هستند که تجربه نه‌چندان دلچسب MIUI با HyperOS جبران شود. اگر جز این دسته کاربران هستید، بد نیست که ویدیو نحوه تست آپدیت HyperOS شیائومی را تماشا کنید.

ویدیو نحوه تست آپدیت HyperOS شیائومی

شیائومی به طور رسمی آپدیت HyperOS را ۴ آبان ۱۴۰۲ عرضه کرد. رابط کاربری جدید با ویژگی‌های خود سروصدای زیادی به‌پا کرده است. انیمیشن‌های سیستمی به روز شده، برنامه های بازطراحی شده و موارد دیگر دلیلی برای امیدواربودن به HyperOS به ما می‌دهد. پرسش اینجاست که دلیل موفقیت اولیه HyperOS چیست؟ شیائومی برای توسعه و بهینه‌سازی HyperOS چه مراحلی را طی می‌کند؟

نحوه تست آپدیت HyperOS شیائومی

نحوه تست آپدیت HyperOS شیائومی

آنطور که پیداست، این برند چینی تلاش زیادی را برای آزمایش HyperOS انجام می‌دهد. پست امروز شیائومی در شبکه اجتماعی چینی Weibo ویدئویی را منتشر کرده که نشان می‌دهد به صورت همزمان بیش از ۱۸۰۰ موبایل Redmi K70 از نظر پایداری HyperOS در حال آزمایش هستند.

سری Redmi K70 سه هفته پیش به طور رسمی در چین معرفی شد. عملکرد مناسب HyperOS شیائومی به سری Redmi K70 کمک می کند تا محبوبیت بیشتری را تجربه کنند.

 

این ویدیو نشان می‌دهد که چرا HyperOS در سایر گوشی های هوشمند پایداری خوبی دارد. کاربران سری شیائومی ۱۳ گزارش می‌دهند که پس از به‌روزرسانی HyperOS از دستگاه های خود رضایت بیشتری دارند. یکی دیگر از دلایل رابط کاربری روان این است که بر مبنای اندروید 14 توسعه داده شده است. جدیدترین سیستم عامل گوگل سفارشی سازی‌های جدید صفحه قفل را ارائه می دهد و ثبات سیستم را بهبود می بخشد. وقتی همه اینها با HyperOS ترکیب شوند، نتایج بهتر می شود.

همانطور که قبلا گفتیم، HyperOS در واقع همان MIUI 15 است اما شیائومی در آخرین لحظات نام MIUI 15 را تغییر داد. آنطور که پیداست آنها با ری‌برندینگ رابط کاربری خود تلاش دارند پیامی را به مخاطبان برسانند، پیامی مبنی بر تغییر بزرگ.

اگر علاقه دارید که اطلاعات بیشتر درباره HyperOS شیائومی داشته باشید، ۲ ویدئو زیر برای شما مفید خواهد بود:

⚠️ لطفا برای تماشا ویدئو ابتدا فیلترشکن خود را روشن کرده و سپس این صفحه را رفرش کنید تا در کادر پایین ویدئو نمایش داده شود:

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

فیلترشکن کجا بود اگر باش این‌ها رو باز نمیکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)