حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایرپادز پرو ۳ اپل با ۵ تغییر همراه خواهد بود

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات، لوازم جانبی

ایرپادزهای اپل تغییرات طراحی اندکی داشته‌اند. آنطور که به نظر می‌رسد Airpods Pro 3 این شرکت کمی متفاوت‌تر خواهد بود. گفته شده که این محصول در کنار تغییر طراحی احتمالا ۴ تغییر مهم دیگر دارد. در حقیقت ایرپادز پرو ۳ اپل با ۵ تغییر تلاش دارد تا کاربران را راضی‌تر نگاه دارد.

۵ تغییر در ایرپادز پرو ۳ اپل

هر چند شایعات فعلی به ما می‌گویند که این ایربادز پرچمدار جدید اپل تا سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد و فاصله زیادی تا آن زمان داریم اما بد نیست که احتمالات پبرامون این محصول که به تازگی گزارش شده را با هم و در ترنجی مرور نماییم.

ایرپادز پرو با USB C

ایرپادز پرو با USB C

۱- طراحی به روز شده

به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، ایرپاد پرو ۳ تغییر اساسی در طراحی خواهد داشت. اینکه دقیقاً چه چیزی تغییر خواهد کرد هنوز عنوان نشده، اما انتظار می‌رود اپل هم گوشی‌های این ایربادز و هم کیس آن را به‌روزرسانی کند تا ویژگی‌های جدیدی را که برنامه‌ریزی شده است، در خود جای دهد.

۲- کیفیت صوتی بهتر

اپل تمایل دارد کیفیت صدا را با هر نسل جدید ایرپاد افزایش دهد و شایعات حاکی از آن است که AirPods Pro 3 شاهد بهبود کیفیت صدا خواهد بود. همچنین می‌توانیم پیشرفت‌های بیشتری در حذف نویز فعال داشته باشیم و با تمرکز اپل بر روی هدست ویژن پرو، کیفیت صدا مهم‌تر از همیشه خواهد بود.

هدست اپل ویژن پرو (Vision Pro) رسما معرفی شد: آغاز رایانش فضایی و قیمت ۳۴۹۹ دلاری

مدل USB-C فعلی AirPods Pro‌ 2 برای جفت شدن با Vision Pro و ارائه صدای بدون تاخیر طراحی شده است، بنابراین افزودن ویژگی های بیشتر برای Vision Pro و هدست های بعدی، احتمال بالایی دارد.

۳- تراشه به روز شده

در حال حاضر AirPods Pro 2 از تراشه Apple H2 استفاده می‌کند و انتظار می‌رود نسخه نسل بعدی AirPods Pro دارای تراشه سریع‌تری باشد که اپل می‌تواند آن را Apple H3 بنامد. البته اگر به این الگو نام‌گذاری پایبند باشد.

تراشه فعلی H2 همه چیز را از حذف نویز فعال گرفته تا Hey Siri، سوئیچینگ سریع و EQ تطبیقی تامین می‌کند، بنابراین تراشه‌های سری H کلید عملکرد AirPods هستند. قدرت پردازش تراشه H3 می تواند برای ویژگی های مرتبط با سلامتی که شایعه شده، مهم باشد.

ایرپادز پرو با USB C

ایرپادز پرو با USB C

۴- بهبود سلامت شنوایی

تعدادی از ویژگی‌های سلامت شنوایی وجود دارد که اپل در حال کار بر روی آنهاست. در آینده، یک تست شنوایی پیش‌فرض می‌تواند آهنگ و صداها را برای آزمایش میزان توان شنوایی یک فرد پخش کند و به کاربران امکان دسترسی آسان به بازخورد سلامت شنوایی خود را بدهد. بد نیست بدانید مدت زیادی است که چنین قابلیتی در موبایل‌های سامسونگ وجود دارد.

گورمن می‌گوید که اپل همچنین در حال کار بر روی ویژگی‌هایی است که به AirPods اجازه می‌دهد شنوایی را بیشتر تقویت کند، شاید در تلاشی برای در تبدیل کرده آنها به جای سمعک.

۵- پایش دمای بدن

گزارش شده که اپل در حال آزمایش سنسور دمای تعبیه‌شده درون ایرپادها بوده است. بعید نیست که این قابلیت اولین‌بار به ایرپادز پرو ۳ برسد. جالب است بدانید که اندازه گیری دما از داخل گوش دقیق تر از اندازه گیری دما از مچ است.

مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، سال‌هاست که می‌گوید اپل ویژگی‌های سلامت بیشتری را به AirPods اضافه خواهد کرد. او معتقد است که اضافه کردن سنسورهای بیومتریک برای نظارت بر ضربان قلب، دما، سطح تعریق و موارد دیگر محتمل است.

نظر شما چیست؟ منتظر ایرپادز پرو ۳ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)