حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ناتینگ فون 2a با طراحی جدید دوربین و تراشه مدیاتک Dimensity 7200 عرضه خواهد شد؟

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | Nothing

شایعات مختلفی در مورد Nothing Phone (2a) به گوش می‌رسد. این قرار است یک گوشی میان‌رده از برند Nothing باشد. به تازگی در گزارش‌های جدیدی می‌شنویم که احتمالا ناتینگ فون 2a با طراحی جدید دوربین و تراشه مدیاتک Dimensity 7200 عرضه خواهد شد.

طراحی جدید ناتینگ فون 2a

به تازگی و در دو گزارش جدید، ما نگاهی اجمالی به ظاهر این دستگاه داریم. در یک گزارش تصویر مدل برش‌نخورده منتشر شده و در دیگری شماتیک کلی طراحی قاب پشتی را داریم.

این طرح نشان می دهد که Phone (2a) دارای یک ماژول دوربین مرکزی و افقی در پشت است که ظاهراً دارای دو لنز خواهد بود. این از طراحی های قبلی گوشی‌های Nothing متفاوت است.

تصویر مدل برش نخورده Nothing Phone (2)

تصویر مدل برش نخورده Nothing Phone (2)

تصویر واقعی از نمونه اولیه این دستگاه نیز وجود دارد که طراحی دوربین دوگانه مشابه را در کنار یک چراغ LED نشان می‌دهد. به این ترتیب باید گفت که مدل میان‌رده گوشی‌های ناتینگ طراحی متفاوتی خواهد داشت. حال این‌که آیا این زبان طراحی کلی محصولات جدید آن خواهد بود یا خیر، مشخص نیست.

در تصویر اول مطلب می‌بینید که جزیره دوربین دایره‌ای روی قاب پشتی توسط سه نوار LED Glyph احاطه شده است. این بسیار کوچکتر از آنچه در Phone (1) و Phone (2) دیده‌ایم به نظر می‌رسد. با این وجود، به نظر می‌رسد که چراغ LED همچنان برای نمایش اعلان‌ها یا وضعیت شارژ دستگاه استفاده می‌شود.

انتظار می‌رود Phone (2a) از تراشه مدیاتک Dimensity 7200 بهره ببرد. یک نمونه میان‌رده که اوایل سال جاری میلادی رونمایی شد.

این گزارش همچنین به اسم رمز «پکمن» اشاره دارد، که با سنت Nothing در استفاده از نام‌های بازی‌های ویدیویی کلاسیک برای تلفن‌های خود مطابقت دارد.

در مورد اینکه چه زمانی می‌توانیم انتظار داشته باشیم Nothing Phone (2a) معرفی شود، اطلاعی نداریم. با این حال به نظر می‌رسد که باید تا کنگره جهانی موبایل (MWC) صبر کنیم. این شرکت رویدادی را برای ۸ اسنفد ۱۴۰۲ ترتیب دیده که شاید آن‌جا شاهد معرفی محصولات جدیدش باشیم.

نظر شما درباره طراحی متفاوت و جدید احتمالی Phone (2a) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)