حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت HyperOS ردمی نوت ۱۱ پرو 4G شیائومی عرضه می‌شود؟

نوشته

4 ماه قبل | 2 دیدگاه | آپدیت، حتما بخوانید، شایعات، شیائومی

حدودا ۲ سال پیش بود که ردمی Note 11 Pro 4G و Note 11 Pro 5G برای بازار جهانی معرفی شدند. مدل 4G با سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 13 عرضه شد. این‌که آپدیت HyperOS برای این محصول عرضه می‌شود یا خیر، در هاله‌ای از ابهام بود. به تازگی سندی غیررسمی منتشر شده که می‌گوید آپدیت HyperOS ردمی نوت ۱۱ پرو 4G شیائومی عرضه می‌شود.

آپدیت HyperOS ردمی نوت ۱۱ پرو 4G

متاسفانه شیائومی درباره آپدیت جدید هایپراواس بسیار نامشخص رفتار می‌کند. هنوز به صورت رسمی لیست محصولاتی که این آپدیت را دریافت می‌کنند مشخص نیست. با این حال بعضی از محصولات و در چین نسخه آزمایشی آن را دریافت کرده‌اند.

همچنین خط زمانی عرضه آپدیت نیز مشخص نیست. آن‌ها حتی نگفته‌اند که آیا HyperOS فقط برمبنای اندروید ۱۴ عرضه خواهد شد یا به مانند روال سال‌های گذشته روی اندروید ۱۳ هم توسعه پیدا کرده است.

به هر حال فعلا و در این حالت ناآگاهی، داده‌ای رصد شده که می‌گوید آپدیت آزمایشی HyperOS برای Redmi Note 11 Pro 4G را در سرور داخلی شیائومی دیده است.

به گفته منبع، بیلدهای HyperOS برای مدل Redmi Note 11 Pro 4G دارای نسخه فیرمور OS1.0.0.1.TGDMIXM و OS1.0.0.1.TGDEUXM هستند. این بیلدها در حال حاضر در حال آزمایش بوده که نشان می‌دهد در آینده عرضه رسمی خواهند شد.

احتمالا به‌روزرسانی HyperOS برای ردمی Note 11 Pro 4G بر اساس اندروید ۱۳ خواهد بود، چرا که در قطعه کد «[codebase] => 13.0 نشان داده شده است». این با سیاست به‌روزرسانی نرم‌افزار شیائومی برای سری ارزان‌قیمت Redmi Note مطابقت دارد. این شرکت معمولا ۲ آپدیت رابط کاربری خودش را برای این محصولات ارائه می‌کند. ردمی نوت ۱۱ پرو 4G با MIUI 13 عرضه شده، MIUI 14 را دریافت کرده و حالا نوبت به HyperOS است.

البته از زمانی که Redmi Note 11 Pro 4G با اندروید ۱۱ عرضه شده تا کنون ۲ ارتقای اصلی سیستم عاملی‌ش را دریافت کرده و تا اندروید ۱۳ به‌روزشده است. در نتیجه آپدیت اندروید ۱۴ را دریافت نمی‌کند اما براساس گزارش غیررسمی فعلی احتمالا HyperOS را خواهد داشت.

آپدیت هایپراوس ردمی نوت ۱۱ پرو 4G چه زمانی عرضه می‌شود؟

منبع می‌گوید که شاید این به‌روزرسانی در سه ماهه دوم سال 2024 یعنی بهار ۱۴۰۳ عرضه شود. کاربران علاقه‌مند به برنامه آزمایشی HyperOS احتمالاً ابتدا آن را دریافت خواهند کرد. اگر علاقه مند به دریافت زودهنگام به روز رسانی هستید، می توانید برای برنامه آزمایشی HyperOS Pilot اقدام کنید.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که شیائومی در عرضه و مشخص کردن نقشه راه آپدیت HyperOS کند عمل نکرده است؟

اگر علاقه دارید که اطلاعات بیشتر درباره HyperOS شیائومی داشته باشید، ۲ ویدئو زیر برای شما مفید خواهد بود:

⚠️ لطفا برای تماشا ویدئو ابتدا فیلترشکن خود را روشن کرده و سپس این صفحه را رفرش کنید تا در کادر پایین ویدئو نمایش داده شود:

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

من یادم قرار براین شد از ردمی نوت ۱۱ سه تا آپدیت بگیرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)