حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برنامه ریزی انتقال یک چهارم تولید آیفون به هند در سال‌های آینده

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل

اپل تلاش ویژه‌ای دارد تا بتواند تولید محصولات خود را به خارج از چین منتقل کند. این عملیات ساده‌ای نیست و مستلزم فراهم‌شدن زیرساخت‌های لازم است. در گزارش تازه‌ای از وال‌استریت‌ژورنال می‌شنویم که برنامه ریزی انتقال یک چهارم تولید آیفون به هند در سال‌های آینده در افق دید اپل وجود دارد.

انتقال یک چهارم تولید آیفون به هند

طبق گزارش وال استریت ژورنال، اپل طی ۲ تا ۳ سال آینده یک چهارم تولید آیفون خود را به هند منتقل خواهد کرد. این بدان معناست که سالانه بیش از 50 میلیون آیفون در هند ساخته خواهد شد.

ظرفیت باتری iPhone SE 4

حتی پس از این انتقال، چین همچنان بزرگترین تولیدکننده آیفون در جهان باقی خواهد ماند. اما طبق گزارش‌ها، اپل به دنبال تنوع بخشیدن به خط تولید خود برای غلبه بر تنش‌های فعلی بین ایالات متحده و چین است. تولید آیفون در هند به طور جدی از چین عقب‌تر بود، اما با آیفون 14 به صورن همزمان در هند و چین شرایط تغییر کرد.

تلاش‌های اپل برای تولید آیفون در هند به دلیل مخالفت اتحادیه‌های محلی، که با شیفت‌های کاری 12 ساعته مبارزه می‌کردند، به کندی پیش می‌رود. اما در سال 2023، اپل بیش از هر مدل دیگری آیفون 15 را در هند ساخت و اولین باری بود که موفق به عرضه یک مدل ساخت هند در روز عرضه شد.

فاکسکان در حال حاضر در حال ساخت کارخانه ای در ایالت کارناتاکا است که باید در آوریل 2024 افتتاح شود. گزارش WSJ به کارخانه بزرگ دیگری که در دست ساخت است نیز اشاره می کند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید اپل می‌تواند به صورت کامل از تولید محصولاتش در چین فاصله بگیرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)