حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر های جدید گلکسی A15 سامسونگ رنگ‌بندی این گوشی را نشان می‌دهد

نوشته

4 ماه قبل | یک دیدگاه | رندر، سامسونگ، شایعات

رندر های جدید گلکسی A15 سامسونگ رنگ‌بندی این گوشی را نشان می‌دهد. ماه گذشته نیز رندر هایی از این تلفن هوشمند منتشر شد که آن را در رنگ آبی نشان می‌داد. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

رندر های جدید گلکسی A15 5G سه رنگ جذاب این گوشی را نشان می‌دهند

دوربین سلفی Galaxy A15 درون یک ناچ قطره ای شکل قرار گرفته و سه لنز دوربین در قاب پشتی آن دیده می‌شود. این گوشی هوشمند دارای طراحی فلت بوده و دکمه های تنظیم صدا و پاور در سمت راست فریم تعبیه شده اند. گلکسی A15 در دو نسخه 4G و 5G عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که نسخه 4G این تلفن هوشمند دارای تراشه مدیاتک Helio G99 باشد. نسخه 5G اما به تراشه مدیاتک Dimensity 6100 Plus مجهز خواهد شد.

Galaxy A15

Galaxy A15

برخی از مشخصات این گوشی هوشمند مقرون به صرفه آینده سامسونگ (Galaxy A15 5G) به بیرون درز کرده است. گفته می‌شود که این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با رزولوشن FullHD+ خواهد بود. گران قیمت‌ترین نسخه این گوشی هوشمند دارای ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی است. این دستگاه از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی در نظر گرفته شده برای Galaxy A15 وضوح ۱۳ مگاپیکسلی خواهد داشت.

سامسونگ Galaxy A15 5G قیمتی حدود ۱۵۰ دلار خواهد داشت

همان‌طور که اشاره شد، سه لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دو دوربین دیگر به سنسور های ۵ و ۲ مگاپیکسلی مجهز شده اند. گفته می‌شود که گلکسی A15 5G سامسونگ در ایالات متحده با قیمت ۱۴۹ دلار عرضه می‌شود. این دستگاه در بازار اروپا با قیمت ۲۵۰ یورو عرضه خواهد شد. البته لازم به ذکر است که این تلفن هوشمند به تازگی با قیمت ۱۳۹ دلار در وب‌سایت Walmart دیده شده است.

Galaxy A15

همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، گلکسی A14 5G در ژانویه سال جاری میلادی معرفی شد. گلکسی A14 4G نیز در ماه فوریه رونمایی شد. بنابراین انتظار می‌رود که نسل آینده این دو گوشی هوشمند نیز در زمان مشابه در سال آینده میلادی معرفی شوند.

به گلکسی A15 5G سامسونگ سلام کنید

با توجه به رندر های جدید فاش شده، نظر شما درباره گلکسی A15 5G سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

واقعا این همه حاشیه برای چی این ناچ قطره ای چی وزن بالا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی