حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی S Pen گلکسی S24 Ultra سامسونگ پیش از معرفی لو رفت

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ با پایان سری گلکسی نوت، قلم S Pen را داخل بدنه مدل اولترا سری گلکسی S قرار داد. این تغییر با گلکسی S22 Ultra آغاز شد. به تازگی طراحی S Pen گلکسی S24 Ultra سامسونگ پیش از معرفی لو رفته و آنطور که پیداست درباره نسل بعدی باید کمی تغییر را انتظار داشته باشیم.

طراحی S Pen گلکسی S24 Ultra سامسونگ

شایعه شده که سامسونگ سری گلکسی اس 24 را اواخر دی ماه ۱۴۰۲ معرفی خواهد کرد. این یعنی ما کمنر از ۲ ماه تا مراسم رونمایی فاصله داریم. با این حال بسیاری از مشخصات این محصول آتی سامسونگ به همراه طراحی احتمالی آن قبلاً فاش شده است.

اخیراً تصویر واقعی از گلکسی اس 24 اولترا نیز به بیرون درز کرده بود. در حال حاضر، ما همچنین می توانیم ایده‌ای داشته باشیم که S Pen آن چگونه به نظر می رسد.

قلم S Pen گلکسی اس 24 اولترا مراحل کسب گواهی FCC را پشت سر می گذارد. این ابزار جانبی دارای شماره مدل EJ-PS928 و شناسه FCC آن A3LEJPS928 بود. طراحی آن همچنین در اسناد FCC دیده شده که طراحی مشابه S Pen نسل قبلی در Galaxy S23 Ultra دیده می‌شود.

این قلم دارای یک نوک تیز اما پلاستیکی، یک فرورفتگی در بالا و یک دکمه است. دارای اتصال بلوتوث LE برای ژست‌های حرکتی بوده و موقعیت آنتن بلوتوث LE آن در تصویر بالا نمایش داده شده است.

این قلم در رنگ خاکستری ثبت شده، اما باید در رنگ‌های بیشتری موجود باشد. محدوده فرکانس آن و طبق اسناد FCC حدود 2402 تا 2408 مگاهرتز بوده، در حالی که حداکثر توان خروجی RF (فرکانس رادیویی) آن 1.082 مگاوات است. مشخص نیست که قلم S Pen دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است یا خیر.

انتظار می رود Galaxy S24 Ultra دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی Dynamic AMOLED 2x با طراحی تقریباً مسطح باشد. طبق گزارشات، این گوشی از پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 For Galaxy، رم 8 یا 12 گیگابایتی، فضای ذخیره سازی 256 یا 512 گیگابایتی و حتی 1 ترابایتی، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و بلندگوهای استریو استفاده می کند.

دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی خواهند بود. همچنین می‌تواند از اتصال دو طرفه ماهواره‌ای برای ارسال پیامک و تماس اضطراری برخوردار باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی اس ۲۴ اولترا هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)