حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی وان پلاس ۱۲ برای بازار جهانی مشخص شد: ۴ بهمن ۱۴۰۲ + شعار مشابه گلکسی S3

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

می‌دانیم که تاریخ رونمایی محصولات برندهای چینی عموما برای بازار این کشور با رونمایی برای بازار جهانی متفاوت است. معرفی و عرضه در بازار چین عموما زودتر انجام می‌شود. پرچمدار جدید دنیای اندروید یعنی OnePlus 12 در تاریخ ۱۴ آذر ۱۴۰۲ برای بازار چین معرفی می‌شود. امروز اما تاریخ معرفی وان پلاس ۱۲ برای بازار جهانی مشخص شده که ۴ بهمن ۱۴۰۲ است. اگر شایعات صحیح باشد این یک هفته پس از رونمایی سری گلکسی اس ۲۴ خواهد بود. همچنین جالب است که تیزر ویدئویی آن شعاری مشابه به گلکسی اس ۳ دارد!

تاریخ معرفی وان پلاس ۱۲

وان پلاس ۱۲

وان پلاس ۱۲

براساس تیزر رسمی وان پلاس برای یک کمپین، مشخص می‌شود که این برنامه تا یک روز قبل از رونمایی جهانی OnePlus 12 ادامه پیدا خواهد کرد. تاریخ پایان کمپین برای ۲۳ ژانویه ۲۰۲۴ تعیین شده، پس تاریخ معرفی وان پلاس ۱۲ برای بازار جهانی باید ۲۴ ژانویه ۲۰۲۴ یعنی معادل ۴ بهمن ۱۴۰۲ باشد.

وان پلاس ۱۲

وان پلاس ۱۲

همچنین یک ویدئو رسمی و چند تصویر از وان پلاس ۱۲ منتشر شده است. شعار این ویدئو مشابه شعار سامسونگ برای گلکسی اس ۳ است. به یاد دارید که طراحی صابونی‌طور گلکسی S3 را با عنوان “Designed for humans, inspired by nature” معرفی کردند؟ خب وان پلاس فقط بخش دوم آن را برداشته و می‌گوید وان پلاس ۱۲ از طبیعت الهام گرفته شده است: inspired by nature.

بیاید با هم این ویدئو را تماشا کنیم:

 

پس ما می‌توانید سه‌شنبه آینده و با رویداد رونمایی وان پلاس ۱۲ در چین با آن آشنا شویم و سپس تا ابتدای بهمن ۱۴۰۲ منتظر بمانیم تا به صورت جهانی عرضه شود.

منتظر پرچمدار جدید وان پلاس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)