حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رونمایی جهانی وان پلاس ۱۲ در اوایل زمستان ۱۴۰۲ خواهد بود

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

کمپانی وان پلاس دهمین سالگرد خود را با برگزاری یک رویداد بزرگ در چین جشن می‌گیرد. در این رویداد که چهارم دسامبر (۱۳ آذر ماه) برگزار می‌شود، گوشی هوشمند OnePlus 12 معرفی خواهد شد. هم اکنون افشاگر معروف اطلاعات، Max Jamboor، که سابقه خوبی در افشای اطلاعات مربوط به این کمپانی دارد، ادعا کرده که وان پلاس ۱۲ در ژانویه ۲۰۲۴ برای عرضه در بازار های جهانی رونمایی می‌شود.

سری وان پلاس ۱۲ در ژانویه ۲۰۲۴ به طور جهانی رونمایی می‌شود

این افشاگر اطلاعات در توییت خود، به «سری وان پلاس ۱۲» اشاره می‌کند. یعنی آنکه بیش از یک گوشی وجود خواهد داشت. در حال حاضر نمی‌دانیم که علاوه بر نسخه استاندارد قرار است وان پلاس ۱۲ پرو معرفی شود یا وان پلاس 12R. همچنین ممکن است که یک نسخه Lite نیز وجود داشته باشد. دنیای شایعات، احتمالا یک دنیای بی پایان است!

انتظار می‌رود که OnePlus 12 دارای یک پنل LTPO ۶.۸۲ اینچی توسعه داده شده توسط BOE باشد. نمایشگر این دستگاه توانایی تولید حداکثر روشنایی ۲۶۰۰ نیت را خواهد داشت. به طور کلی، سه لنز دوربین در قاب پشتی OnePlus 12 قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی این گوشی هوشمند به سنسور ۴۸ مگاپیکسلی دولایه Lytia 808 سونی مجهز می‌شود. دوربین تله فوتو این دستگاه نیز وضوح ۶۴ مگاپیکسلی داشته و از سنسور OmniVision OV64B برخوردار است. این دوربین تله فوتو، توانایی زوم ۳ برابری اپتیکال را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. گفته می‌شود که دوربین اولترا واید این دستگاه نیز از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی برخوردار است.

تصاویر زنده وان پلاس ۱۲

تصویر زنده وان پلاس ۱۲

مطابق با گزارش GSMArena، به احتمال زیاد تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ نیروی پردازشی مورد نیاز وان پلاس ۱۲ را تأمین می‌کند. اطلاعات منتشر شده از سوی گواهی ها، نشان می‌دهند که این تلفن هوشمند آینده وان پلاس از شارژ سریع ۱۰۰ واتی (حداقل در چین) پشتیبانی خواهد کرد. باید تا ژانویه منتظر بمانیم تا بدانیم آیا وان پلاس به بهبود نحوه عملکرد آداپتور های SuperVOOC در سوکت‌های ۱۱۰ ولت پرداخته است یا مانند نسخه آمریکایی وان پلاس ۱۱، سرعت شارژ کمی کاهش خواهد یافت.

تاریخ معرفی رسمی وان پلاس ۱۲ اعلام شد: ۱۳ آذر ۱۴۰۲

نظر شما درباره OnePlus 12 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی