حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوبیا Red Magic 9 Pro با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در میان داده های بنچمارک AnTuTu مشاهده شد

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | نوبیا

نوبیا قرار است در ۲۳ نوامبر (دوم آذر ماه) از نسل آینده گوشی های هوشمند گیمینگ خود رونمایی کند. هم اکنون، Red Magic 9 Pro در میان داده های بنچمارک AnTuTu مشاهده شده است.

نوبیا Red Magic 9 Pro با ۲۴ گیگابایت حافظه رم در بنچمارک AnTuTu ظاهر شد

لیست بنچمارک AnTuTu تایید می‌کند که Red Magic 9 Pro از جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برخوردار است. این تراشه بر اساس فرآیند ۴ نانومتری TSMC تولید شده است. نتایج بنچمارک تصویر واضحی از عملکرد این تلفن هوشمند گیمینگ را نشان می‌دهد. این دستگاه موفق به کسب امتیاز کلی ۲,۲۹۰,۷۷۳ شده است. این گوشی هوشمند گیمینگ در بخش CPU و GPU به ترتیب امتیازات ۵۱۶,۳۹۷ و ۹۰۴,۴۹۲ را ثبت کرده است. در بخش Memory و UX نیز امتیازات ۴۵۷,۷۳۴ و ۴۱۲,۱۵۰ ثبت شده است. بنچمارک AnTuTu نشان می‌دهد که ردمجیک ۹ پرو حداکثر از ۲۴ گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی UFS 4.0 برخوردار خواهد بود. این گوشی هوشمند به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۴ بهره می‌برد.

داده های AnTuTu

نوبیا عملکرد Red magic 9 Pro را در بازی های محبوب Genshin Impact و Honkai Impact: Star Rail به اشتراک گذاشته است. این گوشی هوشمند در بازی Genshin Impact میانگین نرخ فریم ۶۰.۱۶ را با مصرف انرژی 4831.19mW (در مدت ۳۰ دقیقه) ثبت کرده است. به طور مشابه، این دستگاه در Honkai Impact: Star Rail، به میانگین نرخ فریم ۵۹.۲۹ با میانگین مصرف انرژی 5599.63mW (در مدت ۳۰ دقیقه گیم پلی) دست یافته است.

عملکرد گیمینگ Red Magic 9 Pro

مطابق با گزارش Gizmochina، نوبیا عملکرد Red Magic 9 Pro را با Xiaomi 14 Pro و iQOO 12 Pro مقایسه کرده که هر دو از تراشه Snapdragon 8 Gen 3 برخوردارند. ردمجیک ۹ پرو از نظر نرخ فریم و مصرف انرژی، عملکرد بهتری داشته است. رونمایی رسمی گوشی هوشمند گیمینگ آینده ردمجیک نزدیک است. انتظار داریم که در این زمان باقی مانده، اطلاعات بیشتری از این تلفن هوشمند منتشر شود.

گوشی گیمینگ Red Magic 9 Pro با هسته اختصاصی گیمینگ R2 Pro

نظر شما درباره Red Magic 9 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی