حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت One UI 6.0 سامسونگ برای Galaxy S22 عرضه شد: فعلا پاداش کاربران نسخه بتا

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۴، سامسونگ

در حال حاضر سامسونگ آپدیت اندروید ۱۴ با One UI 6.0 را برای سری گلکسی اس ۲۳ عرضه کرده و حتی به ایران هم رسیده است. به تازگی برخی از کاربران برنامه بتا آپدیت اندروید ۱۴ برای گلکسی اس ۲۲ خبر خوبی دارند. آپدیت One UI 6.0 سامسونگ برای Galaxy S22 عرضه شده است.

آپدیت One UI 6.0 سامسونگ Galaxy S22

کاربران گلکسی S22 ممکن است طی هفته آینده خوشحال شوند. آنطور که گزارش می‌شود، سامسونگ آپدیت پایدار One UI 6 مبتنی بر اندروید 14 را برای برخی از کاربران گلکسی اس ۲۲ پلاس منتشر کرده است.

🟡 لطفا پیش از اقدام به آپدیت به اندروید ۱۴ سامسونگ حتما این ویدئو را ببینید. برای تماشای ویدئو از اینستاگرام ترنجی از لینک زیر اقدام کنید:

باگ خطرناک سامسونگ در آپدیت اندروید ۱۴ با One UI 6

قبل از اینکه هیجان زده شوید، باید بگویم در حال حاضر به‌روزرسانی پایدار فقط برای کاربران بتای One UI 6 منتشر شده است. هنوز عرضه عمومی و گسترده برای همه دارندگان گلکسی S22 هنوز آغاز نشده اما ما حدس می‌زنیم به زودی این کار انجام شود.

آپدیت One UI 6.0 برای گلکسی اس ۲۲ پلاس

آپدیت One UI 6.0 برای گلکسی اس ۲۲ پلاس

در حال حاضر به‌روزرسانی پایدار برای کاربران بتا One UI 6.0 در اروپا در دسترس است. نسخه میان‌افزار این آپدیت به DWK4 ختم می‌شود و از آنجایی که فقط نسخه بتا One UI 6 را به نسخه رسمی تغییر می‌دهد، حجم دانلود آپدیت کمتر از 300 مگابایت است.

پس از شروع عرضه برای عمومی نسخه نهایی برای کاربران گلکسی اس 22 که هنوز از اندروید 13 استفاده می کنند، حجم دانلود احتمالا حدود 3 گیگابایت یا بیشتر خواهد بود.

اگر دوست دارید بدانید که آپدیت اندروید ۱۴ سامسونگ چه قابلیت‌های جدیدی دارد،‌ در این ویدئو ۱۴ قابلیت آن را به شما گفته‌ایم:


همچنین مقایسه One UI 6.0 با One UI 5.0 را می‌توانید از ویدئو زیر تماشا کنید:

 

نظر شما درباره عملکرد سامسونگ در عرضه آپدیت اندروید ۱۴ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)