حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انتشار پست و ریلز اینستاگرام به صورت کلوز فرند ممکن شد + آموزش

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

قابلیت دوستان نزدیک یا Close Friends توسط اینستاگرام و برای استوری‌ها ارائه شده بود. این ویژگی برای حساب‌های کاربری دارای دنبال‌کننده‌های زیاد یا متنوع واقعا مفید است. حالا این ویژگی گسترس پیدا کرده و انتشار پست و ریلز اینستاگرام به صورت کلوز فرند ممکن شده است.

انتشار پست و ریلز اینستاگرام به صورت کلوز فرند

جدیدترین ویژگی اینستاگرام به شما امکان می‌دهد پست‌های خود را فقط به دوستان نزدیک‌تان محدود کنید. در حال حاضر شما می‌توانید استوری و یادداشت (Note) را فقط با کاربران لیست دوستان نزدیک خود به اشتراک بگذارید، اما قرار دادن پست و ریلز به صورت کلوز فرند ممکن نبود. به تازگی این قابلیت به اینستاگرام اضافه شده و حقیقتا می‌تواند نحوه عملکرد این پلتفرم را به شدت تغییر دهد.

از آنجایی که دیگر مجبور نیستید عکس یا ویدئو خود را با کل لیست فالوورهای خود به اشتراک بگذارید (و سایر کاربران نیز می‌توانند همین کار را انجام دهند) فید اینستاگرام شما با محتوای مرتبط تر پر خواهد شد.

اگر پستی (عکس یا ویدئویی) به صورت کلوز فرند در فید شما باشد، یک ستاره سبز رنگ را در در بالای پست می‌بینید.

آموزش انتشار پست یا ریلز به صورت کلوز فرند

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، برای منتشر کردن یک پست یا ریلز به صورت Close Friends در اینستاگرام باید به روش زیر عمل کنید:

  1. ۱- در صفحه نوشتن کپشن و دیگر اطلاعات پست یا ریلز، گزینه Audience را انتخاب کنید.
  2. ۲- اینجا گزینه Close Friends را انتخاب کنید.

به همین راحتی! حالا عکس یا ویدئویی که منتشر کرده‌اید فقط برای مخاطبین لیست دوستان نزدیک یا Close Friends نمایش داده می‌شود.

اینستاگرام برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ قابلیت دوستان نزدیک را به عنوان راهی برای به اشتراک گذاشتن استوری با گروه های کوچکتر عرضه کرد. این به روشی مفید برای کاربران تبدیل شده تا بتوانند محتوایی را به اشتراک بگذارند که ممکن است نخواهند همه دنبال کنندگانشان ببینند.

نظر شما درباره این قابلیت جدید Instagram چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)