حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی گوشی گیمینگ Red Magic 9 Pro با تراشه Snapdrgon 8 Gen 3 مشخص شد: ۲ آذر ۱۴۰۲

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | نوبیا

سری Red Magic گوشی‌های گیمینگ برند Nubia را شامل می‌شود. نوبیا نیز خود به عنوان زیربرند ZTE آغاز به‌کار کرد. به تازگی درباره نسل جدید گوشی‌های گیمینگ این شرکت با نام رد مجیک ۹ پرو یک تیزر رسمی منتشر شده است. براساس این تیزر می‌توان گفت که تاریخ معرفی گوشی گیمینگ Red Magic 9 Pro با تراشه Snapdrgon 8 Gen 3 برای ۲ آذر ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی شده است.

گوشی گیمینگ Red Magic 9 Pro

تاریخ معرفی Red Magic 9 Pro برای ۲ آذر ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی شده است. این رونمایی تقریبا یک ماه زودتر از نسخه قبلی خود یعنی RedMagic 8 Pro اتفاق می‌افتد.

پیش‌تر Red Magic 9 pro با شماره مدل NX769J در بنچمارک Geekbench رصد شده بود. این دستگاه امتیاز چند هسته‌ای 7214 و امتیاز تک هسته‌ای 2293 را ثبت نمود. این امتیازها حتی برای اسنپدراگون ۸ نسل ۳ نیز یک عملکرد کاملا جذاب است. احتمالا نوبیا با استفاده از سیستم خنک‌کننده ویژه توانسته عملکرد بهتری از تراشه دریافت کند. همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، امتیاز این دستگاه به مرور زمان و در تست‌های قبل از معرفی به سمت مثبت رشد کرده است.

انتظار داریم که گوشی گیمینگ رد مجیک ۹ پرو مانند نسل‌های قبلی خود با طراحی کاملا متمرکز بر بازی عرضه شود. همچنین قرار گرفتن دوربین سلفی زیر نمایشگر یک تجربه بصری بدون مزاحمت را برای بازی‌های شما به ارمغان خواهد آورد.

هنوز اطلاعات دقیقی درباره مشخصات کامل این دستگاه نداریم اما همانطور که نسل‌های قبلی نشان داده‌اند قطعا نباید انتظار خاصی در بخش دوربین داشته باشیم. با این حال عملکرد و قدرت خام سخت‌افزاری می‌تواند کاملا قابل تحسین باشد.

شما اهل خرید گوشی گیمینگ هستید؟ فکر می‌کنید گوشی گیمینگ جدید سری Red Magic می‌تواند موفق باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)