حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اکانت های جی میل متروکه از ماه آینده توسط گوگل کاملا پاک خواهند شد

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | گوگل

ماجرای حذف شدن Gmail های متروکه که بیش از ۲ سال مورد استفاده قرار نگیرند را قبلا هم شنیده بودیم. حالا به نظر می‌رسد که Google پا را فراتر خواهد گذاشت. به تازگی گفته شده که اکانت های جی میل متروکه از ماه آینده توسط گوگل کاملا پاک خواهند شد.

پاک شدن کامل اکانت های جی میل متروکه

پیش‌تر گوگل محتوای ذخیره شده در حساب‌های متروکه Gmail را پاک می‌کرد، اما همچنان به آن شناسه اجازه می‌داد فعال بماند. در حال حاضر اما گوگل نگران خطرهای امنیتی اضافی است که با این حساب‌های متروکه ممکن است رخ بدهد.

استفاده از یک حساب جی میل متروکه برای ارسال و دریافت ای‌-میل حاوی اطلاعات شخصی ایده خوبی نیست، به همین دلیل که گوگل ترجیح می‌دهد به جای پاک‌کردن محتوا و اجازه دادن به کاربران برای ادامه استفاده از آن حساب، این موارد را به طور کامل حذف کند. طبق گفته گزارش جدیدی که منتشر شده، گوگل از ماه آینده شروع به حذف این حساب‌ها خواهد کرد.

در حالی که به دسامبر ۲۰۲۳ نزدیک می‌شویم اما هنوز برای نجات‌دادن یک حساب جی‌میل متروکه دیر نیست. برای این‌کار کافی است که فقط وارد آن شده و یک فعالیت خاص با آن انجام دهید. بخشی از این فعالیت‌ها پایین‌تر لیست شده‌اند:

  1. ۱- ویدئویی از YouTube را تماشا کنید.
  2. ۲- یکی از ایمیل‌های خود را بخوانید.
  3. ۳- از گوگل درایو استفاده کنید.
  4. ۴- از جستجوی گوگل استفاده کنید.
  5. ۵- از ورود به سیستم با گوگل برای ورود به یک برنامه شخص ثالث استفاده کنید.

درباره یوتوب صحبت شد و باید بدانید، گوگل در حال حاضر حساب Gmail متروکه‌ای را که در یوتوب ویدئو آپلود کرده باشد را حذف نمی‌کند.

همچنین گوگل فقط حساب‌های شخصی متروکه جیمیل را حذف می کند. این یعنی حساب‌های متروکه متعلق به شرکت‌ها یا مدارس حذف نمی‌شوند.

برای یادآوری می‌گویم، حساب متروکه Gmail شامل حساب‌هایی می‌شود که بیش از ۲ سال هیچ‌گونه فعالیتی نداشته باشند.

نظر شما درباره این تصمیم گوگل چیست؟ حساب Gmailی دارید که شامل این برنامه شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)