حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری آنر ۱۰۰ احتمالا در اوایل آذر ماه معرفی خواهد شد

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات

جدای از گوشی های پرچمدار، کمپانی های هواوی، اوپو، ویوو و iQOO در حال آماده شدن برای رونمایی از تلفن های هوشمند ارزان‌تر خود مانند سری نوا ۱۲، سری رینو ۱۱، ویو S18 و سری iQOO Neo 9 هستند. گفته می‌شود که آنر نیز بر روی سری ۱۰۰ کار می‌کند. ادعا می‌‌شود که این گوشی های هوشمند در اواخر ماه نوامبر (اوایل آذرماه) در کشور چین معرفی خواهند شد.

سری آنر ۱۰۰ احتمالا در اواخر ماه جاری میلادی معرفی می‌شود 

چندی پیش، آنر Play 8T در چین معرفی شد. آنر، چند روز پیش نیز اعلام کرد که گوشی میان رده X50i Plus را در اواخر هفته جاری معرفی خواهد کرد. بر اساس گزارش ها، این برند همچنین در حال کار بر روی سری Honor 100 و X50 GT برای رونمایی در سال جاری میلادی است. طبق اطلاعات جدید منتشر شده، سری Honor 100 دارای دوربین سلفی دوگانه با طراحی «جزیره هوشمند» خواهد بود. ماژول دوربین های موجود در قاب پشتی نیز طراحی دایره ای شکل خواهد داشت. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند را تأمین می‌کند. این دستگاه از صفحه نمایشی با وضوح 1.5K و مجهز به فناوری کاهش نور با فرکانس بالا برخوردار است.

آنر ۹۰

دو گوشی Honor 90 و Honor 90 Pro

گزارش ها نشان می‌دهد که سری آنر ۱۰۰ دارای سه مدل استاندارد، پرو و جی تی خواهد بود. افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، ادعا می‌کند که آزمایش های داخلی این سری از ماه اکتبر آغاز شده و در ماه نوامبر نیز معرفی خواهد شد. در حالی که انتظار می‌رود سری Honor 100 در ماه جاری میلادی معرفی شود اما هنوز جزئیات سه مدل این سری مشخص نیست.

علاوه بر سری آنر ۱۰۰، گفته می‌شود که این شرکت روی سری مجیک ۶ نیز کار می‌کند که احتمالا از سه مدل Magic 6، Magic 6 Pro و Magic 6 Ultimate تشکیل شده است. انتظار می‌رود که کل این سری دارای چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ باشد. همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، احتمالا این سری از تلفن های هوشمند در اوایل فوریه و در کشور چین معرفی خواهند شد.

آنر X50 GT و Honor 100 GT با تراشه های پرچمدار اسنپدراگون و نمایشگر فلت به زودی معرفی می‌شوند

نظر شما درباره این سری از تلفن های هوشمند آینده آنر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی