حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تولید سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ آغاز شده است؛ رونمایی احتمالی در ژانویه ۲۰۲۴

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

شایعه شده که تولید سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ آغاز شده است. این سری شامل مدل استاندارد، پلاس و اولترا خواهد بود. پیش بینی می‌شود که این تلفن های هوشمند در ژانویه ۲۰۲۴ معرفی شوند.

سری گلکسی اس ۲۴ احتمالا در اواخر دی یا اوایل بهمن رونمایی می‌شود

افشاگر معروف اطلاعات یعنی Ice Universe، معتقد است که تولید انبوه سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ آغاز شده است. با وجود آنکه تاریخ دقیق رونمایی این تلفن های هوشمند نامشخص است، اما در میان افشاگری ها اتفاق نظر وجود دارد. همگی معتقدند که پرچمداران آینده سامسونگ در اواسط تا اواخر ژانویه معرفی می‌شوند. البته برخی منابع نیز به رونمایی زودتر اشاره می‌کنند.

پست Ice Universe

گلکسی اس ۲۴ استاندارد موفق به دریافت گواهینامه 3C چین شده است. رندر های با کیفیت نسخه استاندارد و اولترا سری Galaxy S24 نیز منتشر شده که طراحی این گوشی های هوشمند را نشان می‌دهد. گمانه زنی ها حاکی از آن است که Galaxy S24 از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برخوردار خواهد بود. این تلفن هوشمند به نمایش ۶.۱۷ اینچی Dynamic AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی مجهز می‌شود. ظرفیت‌ باتری این دستگاه ۳,۹۰۰ یا ۴,۰۰۰ میلی آمپر خواهد بود. احتمالا گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس در برخی بازار ها با اگزینوس ۲۴۰۰ عرضه می‌شوند. ویژگی‌های نوآورانه‌ای مانند Zoom Anyplace و E2E AI Remosaic را برای Galaxy S24 Ultra معرفی کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، روند عرضه اولیه گوشی های پرچمدار آینده سامسونگ جدید نیست. مدل‌های قبلی مانند گلکسی S22 و S23 به ترتیب در ماه فوریه سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ عرضه شدند و رویداد گلکسی اس ۲۱ در ماه ژانویه برگزار شد. هیجان زیادی برای سری گلکسی اس ۲۴ وجود دارد. سامسونگ قصد دارد موفقیت نسل قبل را تکرار کند. علیرغم آنکه بازگشت تراشه های اگزینوس نگرانی هایی را ایجاد می‌کند، اما جامعه فناوری تا زمان عرضه رسمی پرچمداران جدید سامسونگ و تجربه عملی آنها، از قضاوت خودداری خواهد کرد.‌ گمانه زنی هایی وجود دارد که نشان می‌دهد گلکسی اس ۲۴ اولترا در همه بازار ها با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ عرضه خواهد شد.

ارتباط ماهواره ای گلگسی S24 سامسونگ رسما تایید شد

نظر شما درباره گوشی های پرچمدار آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی