حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری گلکسی S23 موفق‌تر و سری گلکسی Z5 ناامیدکننده‌تر از نسل قبل ظاهر شدند

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، عملکرد تجاری شرکت ها

سری گلکسی S23 سامسونگ با تمرکز بر ۱ مدل تراشه پرچمدار کوالکام، طراحی نسبتا بهبودیافته و دوربین‌ها کمی بهتر عرضه شدند. سری گلکسی Z5 نیز با همین فرمول به‌روز شد اما به نظر می‌رسد که یک فرمول همسان برای هر دو دسته محصول سامسونگ کارگشا نبوده است. براساس آمار منتشر شده، سری گلکسی S23 موفق‌تر و سری گلکسی Z5 ناامیدکننده‌تر از نسل قبل ظاهر شدند.

عملکرد سری گلکسی S23 و گلکسی Z5 نسبت به نسل قبل

سری گلکسی اس ۲۳ فروش خوبی برای سامسونگ داشته است. بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده، سری Galaxy S23 در 8 ماه اول 22.89 میلیون دستگاه فروخته که نسبت به سری گلکسی اس 22 در مدت مشابه سال گذشته 22 درصد رشد را ثبت می‌کند.

اما کدام یک از اعضای خانواده گلکسی S23 فروش بیشتری داشته‌اند؟ باید بگویم که گلکسی اس ۲۳ اولترا با فروش 10.69 دستگاه موفق‌ترین بوده اما گلکسی اس ۲۳ مدل پایه هم خیلی بد عملکرد نکرده و 8.09 میلیون نفر آن را انتخاب کرده‌اند. در نهایت مدل پلاس با اقبال کمتری مواجه بوده و تنها 4.11 میلیون دستگاه فروش داشته است.

همانطور که بالاتر گفتیم، شرایط برای سری گلکسی Z5 مشابه نیست. در دو ماه اول، گلکسی Z Fold5 و Z Flip5 تنها به فروش 3.51 میلیون فروش رسیده اند که کمتر از 3.63 میلیون فروش سری گلکسی Z4 در مدت مشابه است.

از این عدد سهم گلکسی Z Flip5 برابر 2.26 میلیون بوده، در حالی که Z Fold5 حدود 1.25 میلیون دستگاه فروش داشته است. این نشان می‌دهد که سهم مدل کوچک‌تر و ارزان‌تر دو برابر مدل بزرگتر و گران‌تر است.

نظر شما درباره عملکرد نسل جدید پرچمدارهای سامسونگ نسبت به نسل قبلی‌شان چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)