حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال افزایش حافظه رم گلکسی اس ۲۴ پلاس سامسونگ، حداقل در کره‌جنوبی

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

ما می‌دانیم که مدت‌هاست سامسونگ تفاوت قابل توجهی بین مدل‌های معمولی و پلاس با مدل اولترا قائل می‌شود. به تازگی و در گزارشی درباره احتمال افزایش حافظه رم گلکسی اس ۲۴ پلاس سامسونگ و حداقل در کره‌جنوبی اخباری به گوش می رسد. این یعنی اگر طرفدار رم بیشتر هستید، حداقل مدل پلاس آن را به شما خواهد داد و از این نظر با مدل اولترا تفاوت را کمتر می‌نماید.

افزایش حافظه رم گلکسی اس ۲۴ پلاس

اوایل تابستان بود که سامسونگ گلکسی اس ۲۴ پلاس با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 و اندروید 14 در حالی که به 8 گیگابایت حافظه رم و شماره مدل SM-S926U مجهز بود در بنچمارک Geekbench رصد شد. به تازگی مدل بازار کره Galaxy S24 Plus با مدل SM-S926N و تراشه Exynos 2400 در همین بنچمارک دیده شده است.

در تصاویر زیر می‌توانید نتایج این بنچمارک‌ها را با هم مقایسه کنید. جالب ایت که با وجود تفاوت تراشه و میزان حافظه رم، اختلاف معناداری اینجا وجود ندارد.

گلکسی اس ۲۴ پلاس مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و ۸ گیگابایت حافظه رم

گلکسی اس ۲۴ پلاس مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و ۸ گیگابایت حافظه رم

گلکسی اس ۲۴ پلاس مجهز به تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ و ۱۲ گیگابایت حافظه رم

گلکسی اس ۲۴ پلاس مجهز به تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ و ۱۲ گیگابایت حافظه رم

طبیعتا Galaxy S24 Plus مچهز به اگزینوس ۲۴۰۰ نیز از اندروید 14 استفاده می کند، اما حداقل مدل تست شده در اینجا دارای 12 گیگابایت رم داخلی است. این نسبت به Galaxy S23 Plus که با 8 گیگابایت رم عرضه شده بود، یک ارتقا را نشان می‌دهد.

البته لزوما این بدان معنا نیست که Galaxy S24 Plus مجهز به اگزینوس با 8 گیگابایت رم عرضه نخواهد شد، زیرا SM-S926B که دو هفته پیش در Geekbench مشاهده شد دارای 8 گیگابایت رم بود. این یعنی مدل ۱۲ گیگابایت رم هم خواهد داشت.

مدل‌های رم 8 و 12 گیگابایتی اگزینوس 2400 امتیازات Geekbench مشابهی دارند، اما کمی پایین‌تر از آن چیزی هستند که نسخه مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 3 به دست آورده است.

به هر حال این نشان می‌دهد که حداقل براساس بنچمارک بررسی قدرت خام پردازنده مرکزی یا CPU باید گفت که تفاوت زیادی بین مدل اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و اگزینوس ۲۴۰۰ گلکسی اس ۲۴ پلاس وجود ندارد.

تمام بنچمارک‌های اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام منتشر شد

البته ما چند روز پیش بنچمارک‌های اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام را با هم دیدیم. آن‌جا امتیازهای گیک‌بنچ از این اعداد بیشتر بود. باید ببینیم که سامسونگ در نسخه نهایی این تفاوت را جبران می‌کند یا خیر.

نظر شما چیست؟ سامسونگ برای ارائه محصولی با عملکرد یکسان در تمام بازارها حاضر به کاهش عملکرد اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهد شد یا توان اگزینوس ۲۴۰۰ را بالاتر می‌برد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)