حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

استفاده از هوش مصنوعی ChatGPT در خودروهای DS برای تشخیص بهتر دستورات صوتی

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | هوش مصنوعی

هوش مصنوعی و کاربردهای متنوعی که دارد، به زودی به کسب‌وکارهای مختلف خواهد رسید. به تازگی درباره استفاده از هوش مصنوعی ChatGPT در خودروهای DS برای تشخیص بهتر دستورات صوتی اخباری منتشر شده که می‌تواند به هوشمندتر شدن صنعت خودرو کمک کند.

هوش مصنوعی ChatGPT در خودروهای DS

مدل‌های هوش مصنوعی و زبان اخیراً و به دلیل عرضه عمومی ChatGPT در اوایل امسال به شدت مورد استقبال قرار گرفتند. به تازگی DS Automobiles که زیر چتر Stellantis است، پیش از برندهای دیگر خودروساز اولین ادغام ChatGPT در وسایل نقلیه را انجام داده است.

به لطف این ادغام ChatGPT در خودروهای DS کنترل صدا و مکالمه طبیعی با رباتِ چت ممکن خواهد شد.

خودروسازی فرانسوی DS امکان استفاده از ChatGPT را برای طیف وسیعی از خودروهای خود از جمله DS 3، DS 4، DS 7 و DS 9 که آپشن DS IRIS SYSTEM را دارند، در دسترس قرار می‌دهد.

پس از دریافت به‌روزرسانی، مشتریان می‌توانند با صدای بلند «OK IRIS» را بگویند یا دکمه روی فرمان را فشار دهند و با یک دستیار مجهز به ChatGPT گفتگو را آغاز کنند. دستیار مذکور می تواند وظایف خاصی را انجام دهد، با کاربر گفتگو کند و حتی اطلاعات به روز در مورد موضوعات مختلف را ارائه دهد.

ادغام با ChatGPT در خودروهای دی‌اس برای شش ماه اول برنامه آزمایشی رایگان است. این ویژگی می تواند فوراً از طریق فروشگاه خدمات DS فعال شود و برای استفاده در دسترس است. در حال حاضر کاربران کشورهای فرانسه، آلمان، بریتانیا، اسپانیا و ایتالیا می‌توانند به زبان خود از این سرویس استفاده کنند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که هوشمندسازی خودروها با وجود هوش مصنوعی چطور پیش برود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)