حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حداکثر روشنایی ۳۰۰۰ نیت برای نمایشگر وان پلاس ۱۲ ثبت می‌شود؟ پنل ساخت BOE

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

امروز OnePlus و Oppo رسما از همکاری با برند چینی سازنده نمایشگر یعنی BOE خبر دادند. دوم آبان کنفرانس مطبوعاتی مشترک این سه برند در چونگ‌کینگ چین برگزار خواهند کرد تا جزئیات بیشتری را در مورد سرمایه گذاری مشترک خود و تأثیر بالقوه آن بر دستگاه‌های آینده‌شان ارائه دهند. همچنین در شایعه‌ای می‌شنویم که حداکثر روشنایی ۳۰۰۰ نیت برای نمایشگر وان پلاس ۱۲ محتمل است، پنلی که احتمالا ساخت BOE خواهد بود.

نمایشگر وان پلاس ۱۲

گزارش جدیدی منتشر شده که می‌گوید احتمالا پرچمدار جدید OnePlus دارای صفحه نمایش 2K با حداکثر روشنایی قابل توجه 3000 نیت است. به نظر می‌رسد او در مورد صفحه نمایش OnePlus 12 صحبت می کند.

گفته می‌شود که این پنل نمایشگر سفارشی تجربه بهتری نسبت به پنل‌های AMOLED سامسونگ و در بخش های مختلف مانند دقت رنگ، روشنایی و محافظت از چشم ارائه می‌دهد.

در صورت استفاده از این نمایشگر در OnePlus 12 باید گفت که ممکن است سری Find X7 نیز دارای همان صفحه نمایش باشد.

همچنین شنیده می‌شود که مدل‌های بعدی وان پلاس که می‌توانند در سری Ace 3 باشند، صفحه‌نمایش 1.5K با حداکثر روشنایی حتی بالاتر از 3000 نیت خواهند داشت.

رویداد مشترک وان پلاس، اوپو و BOE

رویداد مشترک وان پلاس، اوپو و BOE

پیش‌بینی می‌شود وان پلاس 12 دارای صفحه نمایش 6.82 اینچی دولبه خمیده با رزلوشن 3168 در 1440 پیکسل باشد و پنل LTPO آن از رفرش‌ریت تطبیق‌پذیر 120 هرتزی پشتیبانی کند.

بالاترین مدل این دستگاه با 24 گیگابایت رم LPDDR5x و 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 ارائه می‌شود. این دستگاه دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 و باتری 5400 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سیمی 100 وات و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند.

از نظر قابلیت‌های دوربین، OnePlus 12 قرار است دارای یک دوربین اصلی با سنسور 50 مگاپیکسلی ۱/۱.۴ اینچی Sony IMX966 باشد. این دوربین به پشتیبانی از OIS و دیافراگم عریض f/1.7 مجهز خواهد بود.

علاوه بر این، انتظار می‌رود دوربین فوق عریض دارای حسگر تصویر 48 مگاپیکسلی 1/2 اینچی سونی MX581 با لنز مجهز به دیافراگم f/2.2 باشد. برای دوربین سوم از یک لنز تله فوتو پریسکوپی دارای حسگر تصویر 64 مگاپیکسلی استفاده شده است که از سنسور OV64B با اندازه 1/2 اینچ و لنز دارای دیافراگم f/2.5 بهره می‌برد.

نظر شما چیست؟ منتظر وان پلاس ۱۲ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)